• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Tarjas

God morgon hela underbara familj.
    God morgon älskade lilla Tille Prinsen. Ville kika in och se om du är kvar hos mamma, pappa och Liam eller om du har fått på dig änglavingarna i natt... Hoppas hur som helst att natten varit snäll mot er. Tänker på er hela tiden...Elina hälsar. Tille...kämpen...älskade lilla barn. Du finns i våra hjärtan. Nu...allltid...i evighet...

Hoppas du får en bra dag var du än är. Kikar in lite senare.

En riktigt stor kram med tacksamhet styrka, mod och kärlek till er alla.

Och till Tille, en fjäderlätt puss på din panna full med kärlek, tacksamhet och bara mer kärlek...

Tarja

• Laurencia

Vaknade i natt av en vindpust på min arm. Direkt tänkte jag att det var du Tille...som svepte förbi vårt sovrum med tåget. Kramde min lilla dotter och grät en stund. Lilla älskade vän, är du med oss i dag?  

Idas mamma!
  • Adde1

Gick in på länken till gårdagens aftonbladet, så söt lille Tille är.
    Hans blåa stora ögon som tittar in i kameran. Det var skönt att få se en bild av honom.

Jag hade föreställt mig att han skulle ha en trött blick, men Tilles blick ser ut att vara full av energi och nyfikenhet.
    Tille trollbinder nog oss flesta, jag fattar inte var han hämtar sin energi, som någon tidigare skrev, Tille har redan lämnat och flyttat till änglarna, kan det vara därfär han har sin förmedlande blick. Det gör ont att se honom, vi alla vill ha Tille frisk.
    Jag inser att det inte går, men man skulle ändå vilja tro på underverk.

Förhoppningsvis så kommer fler människor i framtiden att skänka pengar till EB fonden så att man kanske gör framsteg med forskningen.

Magnus "HEMGÅRN", jag måste säga att du skriver underbart, jag börjar tro på ett liv efter detta. dina dikter rör mig starkt.

• Angi79

ny morgon å det första man tänker när man öppnar ögonen är.... undrar hur dom har det hur mår tille har han överlevt natten el är han äntligen fri från sina plågor... hoppas oavsett att dagen för er blir bra, speciellt för universums starkaste ängel på jorden den underbara lille tille.. som uträttat mer i sitt korta liv än vad dom flesta av oss kommer att göra.... dina stora underbart fina ögon finns i mina tankar hela dagen, när det känns jobbigt så tänker jag på dej då har man igentligen inte mycke att klaga över....

massor av styrke kramar...

• AdWi

Godmorgon!
    Vad härligt att ni fick lite sol igår, läste i AB.
    Är du med oss ännu, Tille älsklingen??

Tusen stärkande Kramar och fjäderlätta beröringar

• levlivet
    Go morron lille Tille!

Hoppas natten varit snäll mot dig.Det är med hjärtat i halsgropen man går in för tt säga go morron till dig o go natt på kvällen...
    Är du fortfarande med oss el har du äntligen fått din vila o vandring...
    Man kan inte släppa tankarna på dig utan du finns där i hjärtat,själen o i hela oss.Du berör oss alla så stark o vi önskar att vi bara kunde hjälpa dig på något sätt.Det enda jag kan göra är att be o tända ditt ljus varje dag.
    Lille Tille..du berör oss!
  • Luffarmor

God morgon lilla vännen+ din varma kärlesfulla familj, finns du hos oss ännu elelr har du tagit din vän Magnus tåg?
    Eller väntar du ännu på Dea?
     Skicakr en fin liten snusning på pannan i allfall o hoppas på en dag utan allt ont

• chrissy80

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, men ni verkar vara så starka mitt i allt det hemska!!. Skickar kramar till er!!

• Fröken Stålhand

Det första jag gör på morgonen är att slå på datorn... Frågorna är många men sorgen över erat öde är störst, ni är så starka, det ska ni veta... Hoppas att allt är så bra som det bara kan bli, gissar inte varför vi inte har hört av dig någonting än utan tänker på er istället! *kram*

Svar på tråden Tilles tråd