• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Adde1

Ännu en morgon man vaknade tidigt och genast tänkte på lille Tille.
    Vågar man säga godmorgon?

Hoppas även att övriga familjen har det bra

• neeke72
    Tänker på er...
    Hoppas lilla TILLE vill vara med oss idag oxå.

KRAMAR FRÅN OSS.
    Cornelia 050403
  • Bastians mamma
    Go´morron Tille med familj!
    Hoppas att ni sovit gott och att ni får en fin dag tillsammans!
  • hallon82

god morrgon Tille och din fina familj hoppas att natten har varit bra och att du inte har haft ont många kramar till er

• dottermorochmormor

Lilla Tillemannen...jag tittar upp mot himlen och molntussarna som sakta, sakta seglar förbi och undrar om du sitter på ett av dom. Tog du på dig dina vingar och flög i natt?
    Är det dina stora blå som har färgat vårt himlavalv idag? Är det din styrka och ditt mod som värmer mitt ansikte när jag vänder blicken mot himlen?

Jag låg vaken och kunde inte sluta tänka på dig och din familj, så i mörkret tassade jag ner och tände ett ljus för er. Mitt hjärta blöder för dig och din familj, samtidigt som jag är full av beundran över er styrka mitt i allt som händer er. Tårarna vill aldrig ta slut...

Många varma styrkekramar till dina föräldrar och syskon och en lätt snusning i pannan till Tille...

Önskar er en vacker stillsam dag!

• setareh

God Morgon Tille

Är de stora blå öppna ännu???? eller har du tagit på dig dina vingar o seglat bort???? Jag tänker på dig o din underbara familj i massor.....

Du har kämpat nu prinsen,,,det är ok att lämna oss för en bättre värld....

Kramar i massor

• ÅsaR

Morgon igen...Undrar hur er natt varit och hur det är med Tille. Tänker på er!

• Barbarmamma

Go morron Tille. Som vanligt sitter man här innan din mamma har loggat in å undrar om du fortfarande är med oss eller om du sitter långt där uppe och tittar ner på din underbara familj.
    Många kramar till dej vart du än är. Du ska veta att du har berört mitt hjärta för alltid.
    Många kramar Linda & Adeline

• Sömntutan

God morgon Tille! Är du med oss idag eller har änglarna hämtat dig upp till Nagiala i natt.
    Vaknade i natt och kunde inte sluta tänka på dig lille vän. Mina tankar finns hos dig hela tiden. Vi får se om du har orkat vakna idag också eller om du har somnat in i din evighetssömn nu.
    Fjäderlätta pussar på din panna!
    Anna

• viktoranton

Ännu en ny morgon!
    Man slår igång datorn med en stor klump i magen,har du Tille fått somnat in i natt tro?
    Om inte hoppas att natten har varit lugn och skön för er alla. Solen kanske kan värma lite i dag med på er så ni Theres och Nicklas får lite nya krafter.
    Har hunnit att titta i aftonbbladet också Tiie ser så himmla ynklig ut nulilleman där i vagnen med alla finna djuren......
    Hoppas att ni får en bara dag trots allt.

Banse kramar till er och en snusning i pannan på lilla Tille.

Svar på tråden Tilles tråd