• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Alvi

En morgon till... Finns Tille med oss fortfarande eller kikar han på oss från molnen...?
    Jag önskar dig allt det bästa, lille vän...!

Jag är en glad sork som njuter av livet...!
  • Firren

Åh så skönt det såg att vara för Tille ute i vagnen. Han ser så nyfiken ut, är helt förundrad över att han ser med sina stora ögon med något stort i blicken trots att han är så svag. Han ser ju ofta rätt in i kameran, att han är så med!
    Hans blick vill säga något och budskapet har ju gått rätt in i allas hjärtan. Otroligt lille pojke!
    Hoppas du haft en lugn och skön natt Tille... Tänk så många som tänker på dig!
    Om du är med oss idag med hoppas jag att du får slumra sött och drömma vackra drömmar!

Sänder mina varmaste kramar till dig och din familj!

• loppan1

God morgon vännen, såg också bilderna i Aftonbladet. Hoppas att natten varit bra, undrar så om du finns kvar hos oss

• Nallatalla

Har precis kollat på bilderna i aftonbladet och det såg verkligen skönt ut i vårsolen med alla gosedjuren! Om du fortfarande finns kvar här hos oss så hoppas jag att solen lyser på dig även idag Tille!
    Vill även tillägga att din familj är helt underbar som finns där för dig.
    Troligtvis är det därför som du har svårt att släppa taget.
    Du kanske tror att din familj inte klarar av att förlora dig men din mamma har sagt att det är Ok om du går nu.
    Du kommer säkert att träffa Emils änglasyster däruppe!

Kram på Er hela familjen! / Nalla med familj

• rutan

god morgon!! vi får hoppas ni haft en lung natt. har änglarna varit & tittat till dig eller har dom hämtat dig upp till det nya landet. vi får se när ni vaknar
    många lätta kramar till Tille bamsekramar till resten av din familj.

• AdaPada

Vilken fin tidningsartikkel !
    Nu sitter man här med tårarna rinnandes igen....
    Hoppas natten har varit bra lilla Tille med familj.

Kramar

• Ebba72

Godmorgon Tille och familjen!

Hoppas ni haft en bra, lugn och skön natt. Önskar att ni får en lugn dag!

Kram Ebba

• Kibell

God morgon Tille och familjen. Jag undrar om du är med oss idag med. Du är så tapper lille vän. Tänk att du orkar hänga i än. Jag förstår om du inte vill lämna din fantastiska mamma och pappa. Och Liam och Dea med förstås. Tille, mamma och pappa har sagt att det är okej att gå. Då slipper du ha så ont mer och kan leka som andra barn. Tänk så spännande Magnus tåg låter. Du har fått mig att värna ännu mer om det som är mig kärt. Att ta vara på var dag.
    Om du skulle vara med oss idag önskar jag dig en lugn och fin dag och att solen får lysa på er i Sundsvall.
    Sänder dig fjärilslätta pussar på din kind och massor av styrkekramar till din familj.
    Kram

Svar på tråden Tilles tråd