• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Börnen

God morgon Tilleman! Här skiner solen, hoppas att den gör det hos dig också!

• Moa och Max

God morgon lille Tille. Du hänger kvar trotts allt! I morgon kommer Dea och hela familjen är samlad.
    De är så härligt och höra att ni slipper tänka på matlagning, vilka underbara mäniskor de finns som gör mat till er och lämnar vid dörren. Känner mej själv att om jag bodde i s-vall så skulle jag garanterat komma varie dag för å laga mat och städa åt er, så att ni kunde ägna all tid åt Tille och inte behöva allt annat som måste göras! Dom riktiga vännerna visar sej när de är som svårast.

Många kramar å snusningar

• Matty

Godmorgon!
    Men lille Tille, vad du kämpar på......ja, du vet väl bäst själv när det är dags att gå. ...
    Stor varm kram från vår familj till er, vi tänker på er och önskar er en bra dag!

• hillson

Tille lille du är med oss idag också....hoppas natten har varit god...

Söta Tille,jag ska gå ut en stund på morgonen så jag måste släcka ljuset en stund men jag tänder det så fort jag kommer hem igen..

kramar sanna

• thelif

Godmorgon till er, hela familjen Svensson/Vesterlund. Nu är jag tillbaka och tittar till er igen, och jag hör att du Tille är med oss idag igen. Himlens finaste skatt som ni, Therese och Nicklas fått låna en stund här på jorden.

Och jag är glad, glad att du orkar vara med oss en litet tag till så att din mamma och din pappa får rå om dig ytterligare en stund. Och, som du vet älskade lilla Tille, väntar Magnus tåg på dig ända tills du är redo. Vi ska allihop som följt din svåra kamp här i jordelivet hjälpas åt att med alla våra goda tankar leda dig dit när det är dags för dig att kliva ombord .

Men sen kan vi inte följa dig längre. Då får du förlita dig på de snälla konduktörerna på Magnus fina himlatåg, de följer dig och leder dig och visar vägen. Du behöver inte vara rädd, lille vän, Magnus har ordnat det så fint för dig.

Men nu hoppas jag att ni får en riktigt fin dag tillsammans hela familjen, en dag att minnas, att njuta av, att bara vara.

Jag kommer och tittar till er om en stund igen, nu ska jag bara äta lite frukost för det har jag inte hunnit göra än och avsluta morgonbestyren. Sen kommer jag tillbaka och ser hur ni har det.

1000 kramar till dess.

• Björnes

Godmorgon Tille med familj!

Tack för att du, Magnus "HEMGÅRN" meddelade oss hur läget var. Jag har inte bekantat mig så bra med denna sidan ännu.Visste inte att Nickls hade en egen gästbok. Glad för att det finns andra som kan meddela.

Hoppas att natten varit bra och att ni har fått sova alla tre. Såg er i AB idag. Om bilderna var tagna igår så vet vi alla att Tille är mycket liten nu. Det visste vi innan också eftersom du har betättat det för oss Therese, men det är alltid bra att ha fått sett det med egna ögon. Fattar inte att folk envisas med att fråg om ni försöker att få i honom mat och dryck. Jag antar att det är i ren välmening, men det kan ju bli lite tjatigt. Vi vet alla att ni gör allt ni kan. Ni är underbara människor och det var tuf för Tille att han kom just till er.....

Härligt att höra att Tille har valt att stanna hos er ytterligare en dag. Det var kanske därför som jag sov bättre inatt. Jag kunde slappna av mer.

Här i Lidköping regnar det. Hur har ni det i Sundsvall? Kanske blir det en ny dag med sol och fika ute.

Ha nu en underbar dag, så som den bara kan bli i er familj!
    Många bamsekramar till er och fjäderpussar till Tille, vår allas ögonsten

• loppan1

Tille, jag trodde nog att du hade lämnat oss men jag läser att du finns kvar. Hoppas att du och mamma har det mysigt i sängen
    Kram

• Cicci0305

God morgon på er hela familjen!
    Så du valde att inte ta tåget i natt heller Tille. Nej, det är ju du som vet när det är dags. Inte sant. Du får ha en så bra dag du kan. Jättefina bilder i AB föresten. Kramar till hela familjen och fjäderlätta smekningar på din lilla panna, Cicci.

• ThomasW

Vår solen lyser även här i Uppsala. Vad skönt att du hade möjlighet att vara ute i vårsolen du också.
    Jag tänker på er och hoppas att ni får en bra dag. Kankse får du lite sol i ansiktet idag också.

Svar på tråden Tilles tråd