• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • E byn dalarna

God morgon på er hoppas att ni har haft en bra natt. Tille är verkligen en kämpe helt otrolig. Ni är oxå helt otroliga som orkar dela med er. Hoppas verkligen att ni får en fin dag med er härliga familj. Massor av styrke kramizar till er o massor fjäderlätta snusningar till dej Tille.
    Kramizar från Olssons i Enviken

• Gustav2005

Tille hänger i ytterligare en dag. Jag börjar verkligen tro på det som Jonalv skriver att han väntar på Dea. Han vill väl säga hejdå och vi ses igen till henne innan han släpper taget. Fast jag kan inte låta bli att tycka lite synd om lilla Dea som ju säkert kommer få en chock när hon kommer och får se sin lillebror tärd som jag inte tror att någon kan föreställa sig.

Ha en fridfull dag och jag hoppas att du Tille hittar något nytt spännande att spana in!

Snusningar och kramar
    Karin (och Gustav fast han sover)

• LillemanTösa

Moa o Max: Jaa, det är ju inte nästgårds tyvärr för mig heller, vi bor i Värmeland du sköna...så då får jag använda all min fantasi istället..och idag var en sån dag som jag bara VILL vara hos Familjen som Älskar så..och Kämpar..men texten kan stå för dig med vet du...så du har oxå varit där och fixat frukost...;0) Det var därför det var lite trångt..KRAM KRAM

• Theresesmamma

God morgon HjärteTille! Vad kul att se att du är med oss idag oxå, att du orkar....Vad du kämpar lilleman! Hörde att du hade druckit mycket mer igår och inatt mot vad du har gjort innan. Vad gott! Vårsolen värmde dig
    Vad kul att Dea kommer i morgon! Du får vara med mamma och pappa och se till att de städar hennes rum ordentligt
    Tror du påskharen kommer snart???
    Goa snusningar på din panna och lätta smekningar på din kind Älskade Tille! Jag kommer och tittar till dig snart igen!
    Massor av styrkekramar till Mamma Therese, Pappa Nicklas, Storebror Liam och Storasyster Dea

• alex o kims mamma

Lille Tille, du finns här idag också! Kan inte låta bli att tänka på dig och din familj. Finns ständigt tillfällen då ni poppar upp i mina tankar. När jag badar min ettåring tänker jag på dig. När jag nattar henne finns även du i mina tankar. När jag ropar på min femåring (som vi kallar Tille sedan han lärde sig prata och sa Tille om sig själv) så finns du där. Lille kämpe! Hoppas att du får en bra dag, utan smärta. Kram....

• Nova 68

Lille vän vilken viljestark kille du är tänker så på dig kram

// Vill så gärna bli gravid
  • Filipen

God morgon,

Kan inte förstå var du får din kraft ifrån lille Tille...
    Eller jo, det kan jag - Från din fina familj så klart.
    Igår kväll kunde jag inte ens komma in på FL, tror att det är så många som bryr sig om er att alldeles för många ville in på samma gång.
    Man har vant sig vid att skriva god natt & sov gott innan man går och lägger sig på kvällen, igår när det inte gick låg jag och grubblade och kom på mig själv med att försöka tänka över mitt god natt. Känns viktigt att få säga det om du beslutar dig för att lämna denna världen för en bättre.
    Aldrig förr har någon jag inte ens träffat berört mej så som du lille Tille.
    Jag uppskattar mina barn mer, och har mer överseende för deras bus osv.
    Så Tack Tille, lille goe kille!

Kramisar
    Mia

• Therisia

Vilken kämpe lille Tille är... Vilka fantastiska föräldrar han har.. Hoppas ni får en bra dag idag.

Många kramar till er!

• koje

Du älskade lille Tille. En verklig godmorgon på dej vad skönt att få ligga o mysa med mamma ett tag. Du e en sån sanslös liten kämpe som inte vill släppa taget.

Får man säga så här att jag hoppas att du håller dej kvar här tills Dea kommer i morgon så hon får träffa dej hon med. Så hela familjen är samlad.

Sen kanske att du hoppar på Magnus drömtåg som nog alla skulle vilja åka med eller hänger du med änglarna som vakar tålmodigt vid din sida.

Ännu en dag som jag kommer att sitta o kolla här hur du mår.

Våra ljus är tända för dej o kommer att vara ett bra tag fram. Du finns i min och min familjs tankar hela tiden.

Fjäder lätta pussar på din panna och fjäder lätta kramar till dej Tille vår egen lille superhjälte.

Och till de dina en massa styrke kramar i massor.

Tittar in här sen igen. Ha det nu så bra och hoppas att du slipper ha ont. Vad gott föresten att du druckit lite mer än vad du gjort innan vännen vår. Älskade lille Tille.

• lurksmulan

God morgon Tille. Idag har Liv namnsdag, och det känns så passande. Du har trots allt så mycket liv inom dig, de flesta hade gett upp för länge sen, men du kämpar på.
    Kanske är det helt enkelt så att du väntar på att få träffa Dea innan du ger dig av.
    Och det är ju klart, en liten som lever enbart på kärlek till sin familj vill väl samla hela familjen innan det är dags att säga "på återseende".
    För "hej då" kan man inte säga, vi kommer ju ses igen. En annan gång, och på en annan plats.
    Jag har redan sagt att jag bett min pappa ta emot dig, men jag kom på att du också kan få en egen kattunge om du vill. Hon heter Tiny och är jättesöt. Hon var bara 9 månader när hon dog så hon är säkert jättemysig och busig. Men akta dig för de vassa klorna!
    Ha en bra dag lilla hjärtat, var du än tänker avsluta den.

Svar på tråden Tilles tråd