• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Tesan81

tror att jag har missat något, men vem är Dea? *sorry*

Älskar min Villemo
  • Lindhis
    Jag förundras över hur lille Tille orkar men han är en kämpe och han hämtar all kraft från den kärlek ni ger honom. Han väntar säkert på sin storasyster som någon skrev, han vill inte gå utan att först ha sagt hej då.
  • BEllens mamma

Till vår lille, lille Tille,
    Du är en häpnadsväckande kille!
    Du finns med oss här idag igen,
    trots att mamma din hade på känn,
    att änglarna snart skulle hämta din själ,
    så drack du under gårdagen mer än väl.
    Du har en livsgnista som få små krabater har,
    så kanske är det så att du hos oss här på jordelivet ännu en stund vill stanna kvar?
    Du är så välkommen att stanna, Du vår vän,
    till himlen kan du flyga sen,
    Allt får ha sin stilla gång,
    tills änglarna bestämt sig för att sjunga din sång.
    Så vi önskar dig en innehållsrik dag med kärlek och pussar,
    och att mamma och pappa med dig gosar och snussar.
    Vila tryggt och skönt i dina älskades famnar,
    tills du når andra, himmelska och trygga hamnar!

God morgon ännu en gång önskar vi dig Tille-mannen!

Kram från mamma Lotten och Ellen med familj i Linköping

• marie 37

Då var det morgon, och du finns med oss. Du har en livsvilja som sällan skådats. Det glädjer mitt hjärta att du har fått i dig lite vätska, även om det bara är ett par droppar. Du är en kämpe och dina föräldrar lika så. Sedan jag började följa dig Tille och din mammas och pappas dagboksanteckningar, gråter jag flera gång om dagen. Jag vet inte vart alla tårar kommer ifrån men Du Tille och Din familj. berör mig rakt in i hjärtat. Jag önska jag kände er och kunde vara till hands eller som andra skriver; bo i närheten, Skåne och Helsingborg är långt bort från där du bor.
    Tittar in lite senare. Önska er en bra dag. Snusningar till söta underbar Tille/ Marie

Cineline och KatastrofKatt : fantastiska fina bilder på Tille.

• loppan1

Tesan81: Dea är Tilles storasyster som bor med sin mamma

• Pluto123

Tesan81> Du förstår att det är Tilles stora syster som br i Lindesberg med sin mamma, det är Nicklas barn sedan ett tidigare förhållande. Hon kommer upp nu över påsken och förhoppningsvis hinner hon träffa sin bror och ge honom en försiktig snusning...=)

Många kramar/ Johanna

• Penny

Godmorgon härliga familjen,
    önskar er en fin och mysig dag! Hoppas ni får lite lugn och ro med er lille Tille och varandra trots allt runtomkring. Njut av varandra!

Massor av bamsekramar,
    Jenny

• bustjejen

Godmorgon sötaste Tille!
    Hoppas du får en riktigt skön dag idag, du lille kämpe.
    Jag tror också att du vill träffa storasyster Dea i morgon!
    Vi har ljus tänt för dig och din familj idag också.

Lätta snusningar på din söta panna / A-L

• margarita

God morgon älskade lilla Tilleman.

• Sanders mamma 04

Det var en fin reportasje av dere i aftonbladet i dag. Så vakker familie. Tille er så skjønn med sine store blå øyne. Det er utrolig hvilke krefter som finns i en så liten kropp. Håper dere får en fin dag sammen med lille Tille. Styrkeklemmer sendes fra Norge.

Svar på tråden Tilles tråd