• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • hillson

Hemgårn,vilka fina berättelser... Jag tror Tille lyssnar och tittar med stora ögon,jag gör det ialla fall....

• Kalina
    God natt lille Tille...

Hoppas du och din familj får ro i natt...

"Sov, somna in,
    låt natten få väcka dina drömmar,
    låt drömmarna leva tills natten blir till dag,
    sov,somna in..."
    Lilla bus...mammas kärlek.
  • Tutluva

Kikar in hos dig och de underbara dina.
    Vilken kille du är! En ny tand!

En liten klapp på kinden till dig och stora kramar till familjen!

• BEllens mamma

Tille-lille... nu är jag hemma igen efter en snabbhandling. Och som vanligt måste jag läsa igenom alla inlägg innan jag kommer till ro. För jag vill ju veta vad som händer dig, men det stod inget nytt just nu om dig. Däremot har jag läst en vacker saga från din internet-vän Magnus... du och Magnus skulle nog kunna ha kul ihop... och en dag står ni kanske där uppe på ett moln och kika ner på oss andra... *ler allvarligt* du med din hand i Magnus... rufsig i håret, den där blonda kalufsen, och med de stora blåa ögon. Och ni ser så harmoniska ut... Magnus, han är en riktigt duktig "sago-gubbe" (förlåt för uttrycket Magnus...ler), visst är han Tille? Han skriver så vackert att det gör ont i hjärtat. Man kan riktigt se framför sig hur ni letar efter regnbågens slut...

OM jag inte skriver mer Tille (vilket jag säkert gör), så önskar jag dig en god natts sömn... utan smärta, utan oro, utan törskänslor eller hunger. Bara njut av din skinnfäll... och dröm vackra drömmar! Snart kommer storasyster också...

Kram, kram, kram och du Tille, vi tar en dag, ett ögonblick i sänder...

Ellens mamma Lotten

• illern i mitt liv

Så Tille har fått en tand till , GRATTIS VÄNNEN .
    Hoppas du har en bra dag sötis , varma kramar

• Lindhis

Det kom ett barn, en liten hjälte till vår jord
    men han är för denna världen allt för god.
    Han kom för att ett budskap lämna
    innan han måste återvända

Innan han resan hit kunde börja
    letade ha länge efter några som
    inte bara honom skulle sörja
    Att finna några som skulle se honom som en gåva unik
    och genom hans korta besök känna sig på kärlek rik

Han ville inte bli någons börda
    det enda han ville va att se männskor bli berörda
    Han ville påminna dem om att våga känna
    hur ett leende kan värma och tårar bränna.

Tille valde rätt far och mor
    han visste att inom dem en styrka bor
    En kraft av kärlek så stor
    det finns ingen bättre far och mor.

Nu är det för Tille snart dags att vända åter
    när han lämnar oss är vi många som gråter
    Låt oss då minnas
    att Tille bland änglabarnen kommer finnas

Go natt lille Tille. mina tankar går till dig och dina.
    Sov gott gubben!

kärleksfulla kramar från Linda

• Krickan79

Tänker så mycket på er och beundrar eran styrka!
    Blir så rörd av varje kort på lilla Tille för han så ser så harmonisk ut och nöjd med livet! Otroligt! Hans sjukdom har ju gett honom så mycket lidande. Så det är Ni, hans kära föräldrar och syskon, som måste ge honom denna styrka och lugn! Var stolta över att ni är de människor ni är! Skickar massor av kramar till er

• meh

Grattis Tille till din nya tand

Hoppas du får dröma härliga drömmar i natt
    God natt och sov så gott
    Kram

~meh~
  • Fiaflopp

Godnatt du lille kämpe,hoppas du får återse din syster i morgon vilket jag trp du kämpar för nu lilleman...
    Jag ska som vanigt titta till dig så fort jag vaknar i morgon bitti.
    God natts sömn önskar jag dig/er....

Svar på tråden Tilles tråd