• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Flisaskruttan

Att han bara orkar. Hela Tille är ett mirakel. Fler tänder?!
    5 st då är man ju stora karn.... Jag beundrar varje ögonblick i erat liv och upphörs aldrig att förvånas. Vilken styrka, vilken vilja. Nu vill min skrutta ha min uppmärksamhet! Men jag tittar till er lite senare. Ta hand om er så länge...
    1000 kramar och snos på lille Tilles panna... / Maria

• mirre2

Godnatt lilla söta Tille..grattis till nya tanden Du e så fin lilla gubben!Du finns för evigt i mitt hjärta kommer ALDRIG glömma dig lilla vännen.

• KatastrofKatt

nu du fjäril, börjar värken i varje led göra mig uppmärksam på att det blivit långa, långa stunder vid datorn de senaste dagarna. men det är svårt att slita sig. det är svårt att vända bort huvudet. svårt att ägna sig åt annat. tankarna flyr och
    landar fjäderlätt på din kind, för att blicka in i dina ögon och se efter hur du har det.

jag ska lägga mig på sofflocket efter att jag petat i mig en bit att äta. men jag återkommer nog snart.

snusningar fjäril, som alltid

• Mimmsi

Grattis till tanden.
    Många kramar till er från Mimmi och Helmer.

• teskedsgumman

Puss och kram på dig Tille. Jag tänker på dig ikväll med och tänder ett ljus. Hoppas att du får sova gott!

()
    ||
    ||
    ||

• Killarna Larsson

Go natt lille Tille, hoppas du får en bra natt.
    Go natt även till Therese o Nicklas o storebror...

Vi tänker på dig lill killen! ! ! !

//Sussie med familj.

• Muminmamman

Önskar Er en god natt.

*Bara döda fiskar flyter med strömmen*
  • Birgitta2

Natti vännen... sov gott. En ny dag imorgon hoppas vi. Ditt ljus brinner som vanligt.
    Kramisar
    Birgitta

• koje

Hemgårn du skriver helt underbart. Du har ju verkligen valt rätt yrke som lärare. Skulle försöka skriva det till dej direkt i din gästbok men såg att du inte hade någon så då fick det bli här i stället.

Svar på tråden Tilles tråd