• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Snowgirl

Godmorgon Therese. Ser att du loggat in nu, och undrar jag med hur det går för lille Tille, om han fortfarande är med oss eller om han har lämnat oss nu?

Tänker på er ständigt, och hoppas för Tilles skull att han snart får somna in.

Många kramar till er hela familjen.

• ThomasW

God morgon Tille!

Hoppas att natten har varit bra och att du sovit gott. Det är inte roligt att bli väckt. Vad drömde du om lille vän? Vad höll dig kvar i drömmarnas värld?
    Tänk att du fått fem tänder. Det är inte illa. Liam får väl äta påskgodis för dig också.
    Ditt godis står och väntar på dig i en jättepåse. Hur mycket som helst och inte får du hål i någon av dina fem tänder heller för det är ju bra godis.
    Jag tänder ett ljus för dig och ber om ett mirakel. Om det ändå är dags för dig att ta tåget så blir det också bra. Allt som du behöver finns där, precis som du vill ha det. Så som Hemgårn har skrivit.
    Tankarna går också till din familj. Stora kramar till er alla för vad ni åstadkommer för Tille. Ni är väl värda en lugn dag idag. Sitt med boken och rå om er själva en stund.

• Halime

Gomorron Tille, jag ser att du fortfarande är med oss idag.
    Lilla liten, så spröd så spröd och ändå en av de starkaste jag har "träffat".

Mamma Terese, jag hoppas att du njuter av badet och boken, för ibland behöver man bara få koppla ur för att orka.

All värme till hela familjen och en försiktig snusning på Tilles panna.
    Kram Linda i Helsingborg.

• lamagirl

.....^....
    ..../.....
    ...(....)...
    ...,~~,...
    ...|.....|...
    ...|.....|...
    ...|.....|...
    ...|___|...
    ..(____)..
    .(_____).

Tänder ett
    ljus till lilla
    Fjärilspojken.

kramar om
    hela familjen
    KRAM
    Eva-Lena mamma
    till ängel Michaela
    och 3 Jordbarn.

• Robo

GOD MORGON familjen!
    Hoppas att natten varit lugn och att ni fått sova. Jag tänker på er hela tiden och ber för er. Jag hoppas fortfarande på ett mirakel, jag vägrar ge upp. Jag vill önska er en GLAD PÅSK! och hoppas att den verkligen blir glad för er. Ni är i allas våra tankar (vi som skriver till er). Så jag hoppas ni kan känna att det finns en massa vänner som ni aldrig har träffat men som verkligen känner starkt för er!
    MÅNGA HJÄRTEVARMA KRAMAR
    från Rose-Marie

• AnnaCarina

Go morron
    lilla fjärilsgosse, jag läste in dagboken att du fortfarande finns med oss, din lilla "lurifax". Jag hoppas att du får en mysig dag men dina nära och kära. kanske du kommer få en del besök av påskkärringar idag oxå, det kan nog glädja dig. Therese jag tycker det låter som en utmärkt ide att lägga sig i badet, med en bra bok och kanske någon bra musik, du är värd varenda sekund av lite njutning. Någon stanns ifrån måste ju du hämta dina krafter.
    Hoppas nu att nu får en härlig vårdag hos er, här är det igenmullet och regnet hänger i luften, mendet gör inte så mycket vi jag skall upp på våran ovan våning och isolera( vi köpte nytt hus för ett år sedan).

Stora styrkekramar till hela familejen + en lätt snusning till Tilleman.
    /Anna

• Moa och Max

Dina små blå finns med idag också trotts att du låter som en misshandlad liten trast! Hoppas du får de lugnt i dag och när mormor och morfar kommer kan du få snusningar så de räcker lång tid.

Therese, du gör rätt i å lägga dej i badet å koppla av med en bok.Du är värd de tusen gånger om!

• MalinoNiklas

Lilla härliga Tille, så du är här idag också!

Vill bara skicka en påskhälsning till dig och hela familjen. Ni är i mina tankar hela tiden.

Påsksnusningar på din fina lilla panna från mig.

Kramar från Malin (å Niklas å Hugo)

Svar på tråden Tilles tråd