• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • 74Alfons

God morgon allesammans! Önskar er en fin dag. Underbart att A Körberg skänkte så mycket pengar. Genom att det gick ut i radion kommer det säkert rulla in ännu mer pengar.
    Kramar Henriette

• Heather KL

Godmorgon Tille m. familj !

Hoppas ni har en fin Påsk!

Gud välsigne er!

• grevinnan31

hej på er där.Jag och mina söner tänker på er mycket där.Er son verka vara mycket stark av sig där .Jag håller på att leta efter något med änglar på nätet som jag tänker att köpa till er lilla prinsen där.Som ni ska ha i bland era minnes saker sen där.ha det så bra så gått det går där.Vi här följer er varje dag och skänker många fina tänker till er där.mvh kramar från hässleholm

• Gubbas

GLAD PÅSK familjen!

Än kämpar du på Tille.
    Ha en fridfull dag!

Kram Sonja

• ia33

Godmorgon Tille lille med familj.
    Hoppas att din natt har varit lugn.
    Här i karlstad är det grått och mulet så jag hoppas att solen skiner på er där uppe i sundsvall.
    Sitter på jobbet och kan som vanligt inte hålla mig ifrån denna tråd. Men nu ska vi äta en påskfrukost så jag äter lite ägg för dig Tille lille.

Ha en bra och lugn och fin dag så tittar jag in senare under dagen.
    Therese hoppas att du njuter av ditt bad och boken.

Många Snusningar på din panna och kramar till restan av familjen

Kram
    Camilla/ Hannnes

• wronca

Vilken liten kämpe, jag är helt stum! Tille lilla..du är helt otrolig!! Du finns i mina tankar.

• Certina

Godmorgon Tille (fast du sover nog fortfarande )

Hoppas du mår så bra du kan. Din mamma gör helt rätt i att ta ett skönt bad.
    Det var ju jätte tråkigt att inte Dea kom nu. Jag trodde att det kanske var henne du väntade på. Vi får väll se om det stämmer, om du väntar ända tills nästa helg. Du är en så otroligt stark kämpe så man vet inte dina planer.

Hoppas hela familjen får en skön dag.
    Glad påsk

• LadyJo

Therese : Har man vägt Tille något på sistone?

• Hemgårn

Tille, jag har ett äventyr för dig. Om du väntar en stund så ska jag berätta om det. Okej?

Snusningar från Magnus
    lfl.mine.nu/tille

Svar på tråden Tilles tråd