• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Sassa82

Åå lyssnar på mix megapol och om jag förstog det rätt så skänkte Anton Körberg 25000 till Tille lillefonden dom sa det nyss på radion vad glad man blir

• Björnes

God morgon lille Tille!

Skönt att höra att du finns med oss idag också. Så du sov så hårt att mamma fick väcka upp dig idag. Jag förstår att det inte var kul. Blev väckt av min minsta idag, vilket jag blir varje dag... Det är inte alltid så kul. Hoppas att du bsetämt dig för att stanna ett tag till. Tror ändå att det skulle vara bra för syrran om hon fick säga hej då till dig. Vi får väl se har det blir med den saken. du är ju en kämpe har jag förstått.

Idag börjar påsken lilleman. Det kanske kommer påskkärringar hem till er. De brukar ha ritat teckningar med kycklingar, ägg och påskris som de delar ut i utebyte mot något så klart.... Det brukar vara godis som de vill ha. Jag tror inte att du vet vad det är men många tyckeratt det smakar mycket bra. Det är gott helt enkelt.

Såg att din mamma skulle gå och lägga sig i badet. Det gör hon verkligen rätt i. Själv ska jag snart hoppa in i duschen. Får nog snabba mig, för Wilma, min äldsta får snart besök av en kompis. De ska rita påskteckningar.

Ha nu en skön dag. Hoppas att solen lyser i Sundsvall! Här är det gråmulet och trist.
    Hör av mig senare!
    Varma snusningar till dig lille fjärilspojke och stora kramar till resten av familjen som jag beundrar såååå.
    Erika

• Fiaflopp
    Sassa82 skrev 2006-04-13 09:13:47 följande:
    Åå lyssnar på mix megapol och om jag förstog det rätt så skänkte Anton Körberg 25000 till Tille lillefonden dom sa det nyss på radion vad glad man blir
    JAg hörde det också och började gråta...gud så fint gjort!!
  • Bonus

Kikar för bi igen!! Såg i att Tille fortfarande håller i !! Vill nog vara med i påsk,

vad härligt att lägga sig i ett bad med en bra bok. Ladda batterierna .........

omtanken är den bästa av alla tankar

• Trollunge06

Sassa82: ja, jag hörde precis samma sak och blev så glad!

Ser att du är med oss idag, lilla Tille hjärtegrynet. Det ser ut som att solen kommer att skina på oss här i Sundsvall idag. Skickar några varma solstrålar som försiktigt får smeka din kind. Styrkekramar till er alla!

• idnar

Ser att lille Tille är med oss idag också

Tänkte skicka en Påsk Hälsning till Alla i familjen, med hopp om att de får en lugn och stillsam påsk tillsammans. Det var synd att Dea inte kunde komma. men som dagt var Tille är ju en liten kämpe. så jag blir inte heller förvånad att han väntar med att ta Magnus tåg till Dea har varit där

Många fjäderlätta kramar till Tille och övriga i familjen

GLAD PÅSK

Önskar en familj i Småland

• Sassa82

Ja det är Äntligen morgon och dom spelar poker och vinner Anton så skänker han 25000 till välgörande ändamål

• Cris

God morgon Tilleman, godmorgon mamma Therese, pappa Nicklas och bror Liam,

Skickar stora kramar och hoppas att Ni får en dag av lugn då Ni bara får "vara".

/Kristina

• lottab

God morgon! Då var en ny dag här och du finns hos oss än :)) Det gör mig både glad och ledsen. Glad för att jag får ta del av ditt och din familjs liv ännu en stund men ledsen för ännu en dag av oro för att du inte ska ha det bra. Men det har du. Kan inte ha något annat med en så underbar familj.
    Hoppas i alla fall dagen blir till belåtenhet och att du får en skön skärtorsdag med familjen. Du får ta en titt ut genom fönstret senare. Tror det är idag alla påskkärringar far t Blåkulla. Ha en fin dag idag Tille-mannen. Tittar till dig med jämna mellanrum.
    LottaB

Svar på tråden Tilles tråd