• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • MalinoNiklas

Hej hela härliga familjen! Hoppas att ni har haft en mysig kväll med kompisarna. Vi har varit på Ikea, faktsikt ganska skönt där - vi var nästan ensamma

• Maggis

Godkväll, familjen.

Sänder en kvällshälsning i förhoppningen att allt är väl och att Tille får vara smärtfri ännu en natt. Ni finns ofta i mina tankar, allihop.

Ett påskägg fyllt av värme från
    Maggis m familj

• Sköna Maj

Du MAGNUS... Jag ser dig och Tille framför mig, du är helt otrolig att skriva.. Man lever sig in i berättelserna nåt kolossalt..
    Jag ser fram emot mera dagar med dig och Tille. Så vi får se vad ni har för er

Kram /Sköna Maj

• olivettan

Nu är det dags att säga natti natti. Hoppas du vann över mamma när ni spelade kort.
    Godnatt lille Tilleprinsen.
    Dröm goda drömmar som du berättar imorgon....
    Tittar in om en liten stund igen
    Många kramar

• BEllens mamma

Tille... nu har Magnus fått till det igen! Så vackert, så vackert... *blinkar med ögonen* Får man följa med till stranden? Ju fler händer, desto fler snäckor i hinken, eller hur Tille? Jag kan ta med mig egen matsäck... och vill du har något ur min korg så är det bara att ta... Om jag tar med mig en kylväska så kan jag säkert smuggla ner lite choklad där... och det skulle du gilla Tille-mannen!

Vet du Tille... idag har Ellen fått lite smaskens... och när hon väl fick så bad jag henne äta lite för dig också. Och du, det hade hon inget emot! *ler* Hon åt en HEL Mumsmums och små bitar av chokladtryffel... hon var helkladdig och log med hela ansiktet! Och du var med där Tille... jag kände din närvaro... I himlen finns det en chokladfabrik sägs det... för Kalles chokladfabrik har öppnat en filial har jag hört... för det är så många barn i himmelriket som är sugna. Så Kalle insåg att han inte hade något val! *ler förnöjt* Hoppas du besöker den... och du, ät lite choklad för mig också då... mörk, god choklad för jag är tokig i sån!

Sussa gois lill-prinsen... och glöm inte att du är den sista jag tänker på innan jag somnar!

Kram från mamma Lotten

• BEllens mamma

Tille... nu har Magnus fått till det igen! Så vackert, så vackert... *blinkar med ögonen* Får man följa med till stranden? Ju fler händer, desto fler snäckor i hinken, eller hur Tille? Jag kan ta med mig egen matsäck... och vill du har något ur min korg så är det bara att ta... Om jag tar med mig en kylväska så kan jag säkert smuggla ner lite choklad där... och det skulle du gilla Tille-mannen!

Vet du Tille... idag har Ellen fått lite smaskens... och när hon väl fick så bad jag henne äta lite för dig också. Och du, det hade hon inget emot! *ler* Hon åt en HEL Mumsmums och små bitar av chokladtryffel... hon var helkladdig och log med hela ansiktet! Och du var med där Tille... jag kände din närvaro... I himlen finns det en chokladfabrik sägs det... för Kalles chokladfabrik har öppnat en filial har jag hört... för det är så många barn i himmelriket som är sugna. Så Kalle insåg att han inte hade något val! *ler förnöjt* Hoppas du besöker den... och du, ät lite choklad för mig också då... mörk, god choklad för jag är tokig i sån!

Sussa gois lill-prinsen... och glöm inte att du är den sista jag tänker på innan jag somnar!

Kram från mamma Lotten

• BEllens mamma

Kram från mamma Lotten

• BEllens mamma

Kram från mamma Lotten

• AnnaCarina

Go kväll familjenkärlek.

Ljuset är tänt för vår lilla fjärilspoke; Min dotter undrade i dag om Tille skulle få änglavingar i natt. Jag svarade henne att det vet ingen annan än Tille, om han är redo att börja sin spännande tågfärd. Då svarade Elin , att jag hoppas att Tille skall få sina vingar inatt, för jag tycker inte att han skall behäva ha ont. Jag har även visat henne den fina bilden på Tille, både Elin och jag tyckte att han var så sött, även om han är så liten, så liten. Tack Therse och Nickls för att ni orkar dela erat liv med oss här på FL.

Therse har tänkt på dig i dag och hoppas att du haft en mysig dag med familjen och att badet blev så avkopplande som du hade tänkt dig.

Det värmer innombords att läsa att ni har så många undrbara släktingar och kompisar.

Jag hoppas att ni kommer att få en lugn natt, vad det är innebär. Om jag har lärt känna vår "lurifax" så kommer han att vara med oss även i morgon. Ni finns i mina tankar hela tiden, och kommer att göra det i framtiden oxå.

Stora och många styrkekramar till er alla

/anna

Svar på tråden Tilles tråd