• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Adde1

Hej Therese, ser att du är online igen.
    Hoppas att ni ahde trevligt med kortspel.
    Har nu koolat hockeyn, mina gruvlyktor brinner för Tille, låter oroligt att Tille är orolig.

Ni är underbara, skulle vilja krama er alla i familjen stenhårt, men det är inte så bra så du får viska min hälsning till Tille.

har det kommit några påsk kärringar ikväll?

• helena20

Även i dag har tankarna varit hos dej hela tiden.Du kämpar dej tappert kvar, du är en sån stark kille du Tillemannen.
    Lyssnar mkt på låten Kärleken Är med Jill Johnson, den får mej att tänka på dej vännen.

"En ängel flög förbi mot himmeln så fri
    Men han lämnade sitt leende på vår jord
    Som en sol som värmer oss, som en himmels stjärnebloss
    Så vi kan betrakta livets skeende med en tro
    Kärleken är

Och när natten sänker sig
    Är vi trygga i varandras andetag
    (En vind som smyger sig intill)
    Bär en doft utav vilda rosor"

Hoppas du o din familj får sova lugnt inatt så kikar jag in här igen imorgon bitti för att se om du fortfarande är med oss Tillemannen, eller om änglarna har hämtat dej.
    Många lätta kramar till dej grabben// Helena och Albin

• majsans

Sov så gott du kan inatt!! Hoppas du fått och får många lätta påsk pussar!!!

Många kramar till Er alla..

Marie m. familj..

• AnRe72

Sov gott i natt Tille! Kanske är du med oss imorgen igen. En stor god natt kram till resten av familjen.

Många styrkande kramar från mig

• GbgMike

God natt Tilleman och sov så sött. Hoppas att dagen har varit bra för dig å din familj. Tänker på er.
    Massor med snusningar till våran underbare kämpe och en stor kram till resten av familjen oxå.
    Varma hälsningar Mika, Jenny och lille Isac.

• Känslosam 66

Tille jag tittade till tidigare idag men kunde inte skicka iväg nåt meddelande för det var nåt fel med sidan ,har haft fullt upp idag.
    Men nu på kvällen har jag läst ikapp lite vad som har skrivits här, och det var svårt att läsa för det blev liksom suddit när jag läste ,blev så ledsen när jag nu inser hur smal du har blivit
    lilla vän.

Tänker på dig titt som tätt och även på er andra Therese förstår inte hur ni kan klara av det ni går igenom?

Vill önska er och Tille en god natt

• Ann Charlott

Tille lille att du orkar................ sov gott och dröm söta drömar
    många pussar och kramar

• Flisaskruttan

Go kväll familjen!!
    Skönt att ni haft en trevlig kväll.
    Jag tror nog att lille Tille låter sig ha lite ont, allt för att få vara sin underbara mamma nära. Och jag hoppas verkligen att han sparade lite vätska i sin lilla lilla kropp. Det låter så hemskt när du beskriver honom Therese. En tumme är ju inte mycket för världen, men ack så stark.
    Nu är det dags att gå och knyta sig. Skruttan har varit himelsk idag. Jag känner att jag fått ett annat förhållande till henne den senaste tiden, och jag kan nu se vad Tilles tid på Jorden har gjort, för oss som familj och för hela mänskligheten. Hans liv, om så kort har åstakommit mer än va många någonsin gjort under 100 levnadsår.
    Tack Tille för din närhet, envishet och Teres din öppenhet.
    Ni är den mest underbara familj jag någonsin stött på.

Nej, nu är det nattedax. Skänker er alla varma tankar. Tille! *fjäder snusningar på din panna* Och må änglar vaka över dig i natt med. En del av mig hoppas att vi ses i morgon.

God Natt familjen / Maria

• Kollsmitt

Hej Tille!
    Läste i dagboken att du är lite orolig...var inte det, lilla hjärtgryn! I mammas famn är du så trygg, så trygg....!

Byssan lull, koka kittelen full.......

*kramar varsamt*

I mina tankar!

/Riika

Svar på tråden Tilles tråd