• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • KatastrofKatt

nu är det kväll, fjäril..
    och ljusen är tända för dig.

jag är lite avundsjuk på din och hemgårds dag. en dag på stranden har jag riktigt längtat efter.. och att kunna gå barfota i gräset. himmelskt, helt enkelt.
    han är bra din kompis hemgård. riktigt bra på att hitta äventyr.

jag förmodar att du redan slutit ögonen för ikväll fjäril och jag önskar din vila blir skön.

snusningar fjäril.. och önskedrömmar.

• 74Alfons

God natt Tille och familjen! Imorgon åker vi till småland men jag hoppas att jag kan låna en dator ibland så att jag kan följa er över påsken. Kram Henriette

• LovleyMamma

God kväll Tille.

Tänker på dig.

Du har nu fått ett husdjur som väntar på dig tillsammans med änglarna. Han heter Pasta. Han är en långhårig vit hamsterkille.
    Hoppas du får lika roligt med honom som jag fick.

()
    ||
    ||
    ||

God Natt lilla vän

• Sessa82

Nu ville jag bara säga god natt till lilla Tille med familj...

Denna natt kommer jag ha med mig två tankar i sängen.... som vanligt lilla Tille.... men oxå hur underbar och bra mamma Therese är och även Niklas... Så underbara föräldrar ni är...

Tror inte Tille kunde valt bättre familj....

Sov nu gott i natt....

Massor med kramar till Therese, Niklas, Liam, Dea... och lilla Tille får en massa fjäderlätta pussar på sina kinder denna kväll....

////// Veronica

• dexterswife

God natt Tille och familjen. Tänker på er...

• MalinoNiklas

Oj.oj, jag försöker igen....

Hej hela härliga familjen! Hoppas att ni har haft en mysig kväll med kompisarna. Vi har varit på Ikea, faktsikt ganska skönt där - vi var nästan ensamma.

Lilla Tille vän, såg kortet som pappa lagt ut, vad fin du är. Ögonen är så fantastiska. Min lilla kille Hugo har också stora nyfikna ögon fast dom är bruna, jag ser dig så ofta i hans ögon...och tvärtom, tänker på dig väldigt ofta.

Vad lugn jag blir att få höra att du inte har ont ialla fall. Hoppas att du får sova gott inatt.. kanske syns vi imorgon... om vi inte syns så vet jag att du har det himla bra där du är och att din lilla kropp fått ro.

Therese och Nicklas, jag kan aldrig riktigt förstå vad ni går igenom, kan bara relatera till den enorma kärlek man känner till sitt barn och den oro jag känner när Hugo inte mår bra, och vad är väl det i jämnförelse. Ändå är ni så starka! Det måste vara väldigt jobbigt att se Tille så liten så liten, fick en aning om hur liten han är genom din beskrivning.

Ni ska veta att ni förmedlar en enorm kärlek genom det du skriver här Therese och det är så fint att läsa om. Tack återigen för att jag/vi får ta del av erat liv.

Sov så gott hela familjen och Glas Påsk igen.

Många många styrkekramar från Malin, Niklas och Hugo

• Gilga

Sov gott lilla prins Tille,dröm om ditt och Magnus senaste äventyr.*L*..skulle gärna vara med..det låter så mysigt

Kikar in i morron för att kolla hur din natt varit

Varma snusningar//Gunilla

• danny1

Nu har ännu en dag snart tagit slut o d e snart dax att krypa ner i sängen.... Bara en hand som måste fixas iordning med hålstickning av en megablåsa o ett par fötter som bränner som eld innan man e klar för natten... Sicken tid allt sånt här tar!!! Hoppas er dag har varit bra och att natten kommer o bli lugn o skön... Många många kramar o tankar till er..// Mia o Danny

• hidden angel

Suttit o väntat o klickat på datan för att se när de sista dagboksanteckningarna för dagen skulle komma. Ville läsa så allt var ok innan jag släcker datan o går o sover. Läste det nu. Ni har blivit som en drog för mig, kollar tråden o din sida, therese, säkert 10 ggr per dag.

Tänker på er mer än på något annat för tillfället.. Massa styrka åt er.

• Lilltävan
    Lille prins Blåöga... Hoppas du får en lugn och fridfull natt med vackra drömmar. Jag är helt mållös över att du fortfarande finns hos oss. Men det är nog som så många sagt tidigare: Med en sån kärleksfull familj måste det vara svårt att slita sig...
    Jag har lite svårt att hitta ord, men har en favoritdikt som jag tycker passar här. Den är skriven av Barbro Lindgren & Eva Eriksson och jag tycker den är så himla fin...

Du lilla barn
    nyss född till världen

Allt är ditt nu
    blommorna på marken
    fåglarna i träden
    stjärnorna på himlen

Allt är ditt
    det väldiga havet
    de dansande bäckarna
    och skogens tysta musik

Allt är ditt
    solens värme