• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • dofsan

.................ett ljus i fönstret brinner för dig i kväll, hoppas att ni får en lugn natt.

kramar från oss.....

• BEllens mamma

Neeej Tille, nu blev det knas igen. Be mamma ta bort ett par tre inlägg om det går... *ler* Eller kanske moderator kan hjälpa mig?

hälsar mamma Lotten vars dator hakar upp sig här på Familjeliv ibland

• happy2b

Godnatt lille Tille!
    Antar att du snusar sött nu lille Tillevännen.
    Här hemma snarkas det i två små sängar och lugnet har lagt sig.
    Sitter här nu med datorn i knät som varje kväll sedan jag "upptäckte" dig och din familj. Kikar, läser och tittar på dina bilder. Så många vackra dikter och bilder som handlar om dig.

Det var så skönt att läsa, din mamma skrev, att du inte verkade ha så ont. Du sov lugnt och när du slog upp dina ljuvliga blå så spanade du runt lugnt och fint. Mitt hjärta undrar, hur länge orkar du? Det måste vara din starka kärlek till din mamma, pappa, bror och syster som håller dig kvar i jordelivet.

Sov gott lille vän, låt din härjade kropp vila lugnt och skönt.

Jag både hoppas, och inte, att vi ses i morgon igen du ljuvliga knyte.

Godnatt vännen - sweet dreams...
    Kramar Linda med familj

• Ofeliaa

Här svichar Ofelia in på kvasten och önskar dig Tille med familj en glad påsk!
    Lämnar ett pytte ägg med lite söta karameller till dig & dina syskon...
    Tille lille...

• Lady Tess

*Kramar om Tille det försiktigaste och ömmaste jag bara kan*

God Natt Tille man, Sov så gott.

Kram på er Therese och Nicklas.

Terese

• Crispie
    Natti, natti sov så gott min vän!

Älska mej för den jag är, inte för den jag borde vara!
  • bustjejen

Godnatt sötaste lille vän.
    Dröm vackra drömmar.
    Fjäderlätta snusningar på kinden / A-L

• Lalune2

Önskar dig och din familj en glad påsk, Tille!

Sov så gott i natt och dröm söta drömmar. Kram.

• miichaela

hej Tille!
    Kan inte sluta tänka på dig, du har blivit en del av min vardag.. du har berört mig så himla mycket.. Tänker på dig hur många gånger som helst varje dag och tittar till dig så ofta jag bara kan!!

Sov gott o dröm sött!!! massvis med kramar till dig o familjen

Svar på tråden Tilles tråd