• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • marie 37

Ännu en kväll har kommit och natten börjar ta plats
    och Du är fortfarande med oss, vår kämpe.
    Här i Heslingborg är det mörkt och det som ger lite
    sken är från de ljus som brinner för dig Tille.
    Tårarna rinner stilla ner för mina kinder när jag ser dina blå ögon.
    Livet ska inte få vara så grymt.
    Mina tankar finns hos dig och din familj dag som natt.

Sov nu gott killen, utan smärta och oro.

Snusningar och kramar/ Marie i Helsingborg

• mooogn
    In Memorium

Dear Darling God
    I climbed up the door
    And closed the stairs
    Said my pyjamas
    And climbed into my prayers
    Turned off the bed
    And tumbled into the light
    And all because
    You kissed me tonight!

Johnatan Andrews
  • Kenta K

,God natt lilleman hoppas du får en smärtfri natt tillsammans med din kalas familj.
    Snusningar,
    //Kent

• ninaa 65

Hej lille vän, kikar in ett tag innan det är dax att krypa till kojs.
    Läste att du ligger i mammas knä och är lite orolig, hoppas att du inte har ont.
    Kanske är det så att du drömmer om stranden som du och din kompis Magnus ska ner till.
    Vilken kompis du har vännen, som skriver så vackert till dig.
    Lille hjärtegryn jag säger natt i natti nu och sov sött kanske hörs vi imorgon, om du inte har hoppat på tåget inatt.
    Många styrkekramar till din älskade mamma och pappa, ta väl hand om er, ni är så underbara som dela med er av lille Tille till oss.

• LOTTA N

Natti, Natti.
    Tittar in för att säga go natt. Hoppas att Tille kommer till ro, att han inte har ont och att han och ni får sova gott i natt. Tittar in i morgon för att se hur det är med er och er lilla kämpe.
    Kramar Lotta.

• hillson

Tille,såg att din mamma skrivit att du är lite orolig i kväll... var inte det,allt kommer bli bra..

Tänker på dig vännen...

ljuset är tänt i fönstret...

kramar från din vän sanna

• grynflingan

god natt lille Tille! *kramar* försiktigt

• mh1

Det sista jag tänker på innan jag somnar och det första jag tänker på när jag vaknar - det är Du lille Tille!
    Sov nu så sött och hoppas du inte har ont!

Kramar Malin

• CORPSBRIDE

Tänker på dig lillkillen...hoppas du får sova gott inatt med resten av din familj.
    Många kramar till dig från Elionor.

Svar på tråden Tilles tråd