• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Valencia

Godnatt Tille!
    Hoppas ni får en lugn natt.

En vaggvisa för Tille....
    May the blessing of God rest upon you
    May Gods peace abide with you
    May his presence illuminate your heart
    Now and forever more

Kramar!

• Muminmamman

Godnatt lilla Tille. Hoppas att ni får en lugn natt utan smärtor där hemma. *kramar om*

*Bara döda fiskar flyter med strömmen*
  • annelie75

Hej "min" älskade lille prins...
    Jag sitter här och läser om dig flera,flera gånger om dagen...Man vill ju veta hur du har det och om du finns kvar här nere hos oss...
    Jag önskar,önskar att du ska slippa all smärta och helst att du ska bli frisk...För tänk vad du skulle kunna ha åstakommit om du fått en chans till ett helt liv...Du som redan åstakommit mer än vad nån gjort under en hel livstid...Du finns ständigt i mina tankar och mitt hjärta...
    Jag hoppas att du får en skön och smärtfri natt...
    Jag tittar som vanligt till dig imorgon...Kommer änglarna och hämtar dig i natt så ska du veta att du har en egen och speciell plats i mitt hjärta,nu och för alltid...För du är "allas våran" kämpe...

Therese och Nicklas-Ni är helt otroliga föräldrar...Jag beundrar er så...Hoppas ni får en lugn natt och att Tille inte är lika orolig...Tänker på er...

Tusen kramar till er alla i familjen, å du lille Tille, tusen fjäderlätta pussar på din lilla kind...

Natti natt...

• Helena o Teo

Sötaste Tille!
    Det låter inte bra att du är orolig, men du, det ska du inte vara. I mammas famn har du det hur tryggt som helst och du behöver inte vara rädd för det som ska komma. Tänk bara på allt fint "Hemgårn" skriver, om saker som du och han gör och hur bra du mår. Tåget väntar på dig, allt är förberett och du kan lugnt stiga på. Med dig får du all kärlek som din familj och alla snälla och medkännande människor runt om i världen har visat under din tid på jorden.

Känns inte bra att gå och sova när du är orolig, du är väl med oss i morgon igen Tille?!
    Vill ju att du ska vara med för alltid, men jag vet samtidigt att det inte är möjligt. Minnet av din blick kommer dock alltid att leva kvar inom mig. Jag kommer att berätta om dig för min lilla Teo (när han blir större), och förklara hur mycket du har påverkat mitt sätt att tänka och vara, hur stark och generös din härliga familj är och naturligtvis berätta om hur otroligt söt du är lilla goding!

Du är så enormt älskad lilla vän!
    Sov gott utan smärta.
    Snusningar på pannan din.
    /Helena med familj

• Adde1

Kul att läsa alla inlägg, själv så var frugan på stora dotten på Gothenburg Horseshow ikväll, jag och Emelie 6 mån var själva hemma, så här tålig och go har jag nog aldrig varit förut.

Varje gång jag tittar på Emelie så ser jag Tille, han är så söt.

Tille, du behöver ej vara orolig, du vill bara visa mamma och pappa att du fortfarande är med och vill ej ge upp.

Låter åtminstone skönt att slippa dina sår, men du måste dricka lite vatten. Är skönt att inte vara så törstig när du skall påbörja din resa, jag tror att färden med tåget är lång.
    Vi alla ser ju på när du åker, kanske någon har med sig vatten!

Du inger en otrolig kraft och styrka, du vill inte ge upp, du förstår inte alls vad som pågår, bra, det kanske underlättar.

Du är i trygga händer med din familj, det hade jag varit.
    Hoppas att du drömmer sött, jag har aldig önskat någon så glad påsk som jag gör er till Tille med familj.

Snusningar//ADDE1

• minisnutt

Natti Natti älskade lilla Tille.
    Hoppas dagen varit bra för er,och hoppas att det var trevligt med lite kortspel.
    Hoppas du slipper ha ont inatt..

Gonatt Tille med den underbara familjen

Många fjäderlätta kramar från Desiree m. familj

• Liam o Lukas

å kom hem, slog på datan för att se de sista anteckningarna för idag.
    det gör ont i mig att du Tille är så smal och så svag.
    Har tänkt hela dagen på Er familjen, hur ni mår? Hur går det för Tille?
    Tusen frågor men inget svar förrän nu...
    Tårarna kommer och jag kan inte hålla tillbaka dem, det gör så ont ,ont i mig men kan inte föreställa mig hur ni verkligen har det. Jag kan bara förstå, läsa, vänta på nya anteckningar, se korten men Eran smärta, tankar, frågor, känsla, den kommer jag inte i närheten. Men en sak är säker, ni har en underbar kille som har gjort underverk i våran
    familj, och även i tusentals andra familjer: att ta vara på tiden, medans du har den, med dem du tycker om. Jag/ vi säger God natt för i kväll, en fjäderlätt snosning till eran underbare kille, så underbara ögon som säger mer än tusen ord. Änglarna är med dig om du tänker ge dig av Tille,,,,,,,,,,,,,,
    Styrkekramar Eliassons "Tänker på Er"

• Barbarmamma

Go Natt vännen. Hoppas du får sova gott med många fina drömmar. Kanske drömmer du om alla änglabarn som kommer välkomna dej om ett tag, när du känner dej redo. Jag har börjat drömma om dej ofta. Vaknar ibland ledsen då jag haft dej i mina tankar. Den Livsglädje du visat kommer jag alltid att bära med mej. Du har gett mej en gåva för livet. Vet inte hur jag ska kunna tacka dej å dina underbara föräldar, vill bara att ni ska veta att ni har gett mej sååååå mycket så jag kan inte förklara det i ord.

Du finns i mitt hjärta, min själ, mina tankar å mina drömmar, och där kommer du alltid ha en väldigt speciell plats.

Många kramar från Oss.
    Linda & Adeline

• thelif

Godnatt Tille, min vän.

Jag hoppas att du får en riktigt fin natt med många sköna, vackra drömmar. Dröm om Magnus himla-tåg, och alla äventyr ni två kommer att uppleva den dagen ni möts! Lova att jag får komma och hälsa på er när ni är ute på något av alla era spännande äventyr när det blir min tur att hoppa på ett av himla-tågen, ett tåg för tanter..

Jag såg en ny bild av dig i din pappas krypin här på familjeliv. Vilken vacker bild på dig, Tille. Du är så vacker, så otroligt vacker. Och vilken blick, sen. Jag kommer aldrig någonsin att glömma den blicken.

Idag har jag också surfat runt lite på nätet för att leta efter blommor till sommar-ängen jag ska köpa till min Tille-fjäril som jag satte upp hemma hos mig igår. Jag hittade några riktigt fina, nu gäller det bara att tänka över det och bestämma vilka som passar bäst till din fjäril. För vi måste ju hitta de allra, allra finaste sommarblommorna, eller hur, Tille?

Sov nu så gott älskade lille fjärilspojke, tillsammans med mamma och pappa och Liam som jag också önskar en riktigt, riktigt fin natt.

1000 styrkekramar till hela familjen, och en lätt fjärilspuss på pannan till dig Tille.

Svar på tråden Tilles tråd