• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Misan75

Nä nu ska jag å min familj säga go natt till er underbara familj. Jo du Tille. jag undrar lite om det är fler tänder på väg eftersom du är lite orolig. Min son Kim 4 mån äldre än du har bara 2 å han är just som du nu lite orolig. kanske fler bissingar på väg??
    Vi får se va morrondagen har att ge.
    Sov så sött du lilla Älskade Tille.
    Vi ses i morron.
    Många kramar Mia
    PS. om du följer dín vän Magnus i natt så....
    önskar att jag fått följa med å lära känner DEJ å Magnus. Ni verkar vara så härliga båda två.
    Men sóm sagt vi får se va morrondagen har att ge.,
    Ni är i våra tankar hela tiden
    Många stärkande kramar Mia m fam i Edsbyn/ALfta

• mica

Hoppas du haft en bra Skärtorsdag Tille...Gonatt å sov gott!! Stora Påsk-kramar från oss...

• mixi

Förlåt min dumma fråga men finns det något enkelt sätt att komma "tillNutid"
    i tråden? hamnar alltid på sidan 463 och det tar så lång tid att uppdatera sig,
    visst gör man ett inlägg kommer man till slutet men ibland vill man ju läsa lite först.
    Vet någon om jag gör något fel svara gärna snabbt(dags att sova) el skriv i min gästbok.

Tänker på er
    kramar

• dottermorochmormor

Önskar dig godnatt här också, precis som i Er gästbok. Det är svårt att slita sig härifrån. Svårt att stänga ner fönstret med alla varma ord och all kärlek som formligen strömmar mot dig och din familj...

Mitt hjärta blöder för Din familj som går igenom min, allas vår, värsta mardröm. Dom väntar på att deras älskade lillTille ska lämna dom. Och Tille gör sig redo att lämna sin mammas och pappas trygga famn, att vinka hejdå till sina två älskade syskon...
    Jag är full av beundran och jag är mållös av Er styrka i något som måste vara det värsta man kan uppleva. Jag är rädd att jag själv hade gett upp i en liknande situation, att jag hade brutit samman och tillåtit mig att förvandlas till en pöl av tårar...

Man har svårt att se någon mening med detta lidande. Svårt att förstå varför. Hur kan det komma sig att en så liten och oskyldig, vacker och tapper, stark och modig liten kille måste drabbas av något så svårt?! Sändes han till oss alla för att ge oss en påminnelse om VAD vi bör värdesätta i livet? Att det viktiga är dina nära, att vi borde känna mer kärlek, värme, engagemang och ödmjukhet inför livet och varandra. Har denna lilla tappra killen fått den stora uppgiften att berätta detta för oss? Jag vet inte, men det jag vet är att Tille kommer att bli ihågkommen. Ihågkommen för sitt enorma mod, sin tapperhet och sina vackra stora kloka blå ögon som på ett förunderligt vis utstrålar en massa klokhet, fastän han bara är i början av sitt alldeles för korta liv.

Han har ett hörn i mitt hjärta, där kommer minnet av honom att bo när han tagit på sig sina vingar och lämnat oss. Tillsdess finns han ständigt i mina tankar, likaså hans familj som tappert och modigt kämpar tillsammans med och för honom. Allas vår lilla Tille...älskade lilla bebiskille.

• Misan75

(¯`·´¯)(¯`·´¯)
    ... (¯`·´¯)· .·´
    (¯`·´¯)´(¯`·´¯)
    ` · .·´.... `· .·´

Sov så sött så sött älskade lilla Tille.
    Vårt ljus brinner för dej.

• misan 80

Sov gott Vackra Familjen!!

Mitt ljus kommer alltid att brinna för er.

Så lätt som en fjärils vingslag, får du en puss på din sovvarma kind.

Vi ses i drömmarnas land...

Kramar, Maria

• Adde1

Tille, sov så sött inatt, hoppas att du slipper dina plågor och får en smärtfri natt, där du istället kan drömma skönt, låta kroppen vara avslappnad.

Vi får se om vi hörs imorgon, man är välll så självisk att man hoppas att du är med imorgon.
    Jag har lite svårt att få in att du lille Tille 6 mån skall gå till andra sidan, jag kan liksom inte få in den tanken så lätt.

Dröm så sött, det skall jag göra om dig.

Skall lägga mig senare och titta på alla bilder av dig Tille, jag har en egen mapp som heter Tille.

Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta, jag har lärt mig mycket, bla hur mycket man skall uppskatta livet och vara glad för det man har.

Livet är för kort för att klaga. Du är en fighter Tille, du är en människa man skall se upp till.

Usch va du får stå ut med hemska saker, hoppas nu inte att du har ont.

Snusningar//ADDE1

• rastom32

Go'natt prins Tille Må stjärnorna vaka över dig inatt igen och låta dig få lite ro!!!

Go'natt kram från oss alla... *S*

Svar på tråden Tilles tråd