• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • miniGrynet

Vill här passa på att tacka Therese för den fina fjärilsnålen som jag fick i min brevlåda idag, den var jättefin och jag ska sätta den så att den syns!

Hoppas ni får en skön och lugn natt!
    Kramar Åsa

• lamagirl

ja kommer att åka bort
    i morron o kommer hem
    på måndag.
    har inte tillgång
    till lilla dig,,
    Hoppas du oh familjen
    får en bra påsk,
    .....^....
    ..../.....
    ...(....)...
    ...,~~,...
    ...|.....|...
    ...|.....|...
    ...|.....|...
    ...|___|...
    ..(____)..
    .(_____).

Tänder ett
    ljus till lilla
    Fjärilspojken.

kramar om
    hela familjen
    KRAM
    Eva-Lena mamma
    till ängel Michaela
    och 3 Jordbarn.

• Nötkaka

Käre lille, söte, fantastiske kämpe Tille:
    vill som vanligt önska dig en skön natt full av goa, kärleksfulla drömmar.
    Din mamma har berättat att du är lite orolig, och jag kan förstå det.
    Du har en lång resa framför dig. Kanske har du ont eller så tänker du på annat.

OM du bestämmer dig för att lämna oss inatt så vill jag säga att jag kommer sakna dig jättemycket men jag hoppas att du kommer må så mycket bättre!
    Jag hoppas att du kommer till ett fint ställe där du kan övningskrypa och leka som många andra sexmånaders. Kanske kan du jaga min kära vovve som inte heller finns kvar hos oss längre.

Du är en härlig kille Tille och jag vill önska dig det allra bästa som du kan få.
    Massvis av lätta kramar (men ändå bamsekramar )
    Godnatt!!!

• lousa

I think the first email is wrong .... it is missing the e

anyway Dear Tille , sleep well tonight little fighter I already sent u a letter with all our prayers and love
    Lourdes

• AnnaCarina

Hej igen, hoppas att ni får en lugn natt även om Tille är orolig. N ú har vi isolerat färdigt för ikväll, så nu skall jag gå och lägga mig, hoppas att få höra från er i morgon.

Sov så gott !

Styrkekramar
    Anna

• koje

Nä hä du Tille lille.Undras om du har somnat hos mamma nu el vad. Hoppas bara innerligt att du inte har ont vännen min el vår.

Nu känner jag hur det börjar dra i ögonen John Blund kommer nog snart hit och jag vill inte somna här vid datorn. Vad tror du barnen hade sagt i morron när dom hittar mej här. Jo dom hade sagt Men mamma då.

Natti natt sov gott dröm sött vi älskar dej Tille. Hoppas att du får sova gott och drömma vackra drömmar och att du slipper att ha ont. Så ses vi i morgon bitti.

Barnen här hemma har frågat hela dagen hur det är med dej och jag har visat kortet på dej som din pappa har i sitt krypin. Du eeeeeeeee sssssssssååååååååååååååå söt tycker de och du har såååååååååå vackra ögon så man kan drunkna i dem säge alla tjejerna. Rickard läser om dej här på fl med och på aftonbladet och han tycker att du e en superhjälte ja det tycker vi alla. Men du sträck på dej för det är inte ofta man får höra berömm från Rickard så bara sträck på dej vännen vår.

Natti natt fjäder lätta pussar på pannan din och kinderna och fjäder lätta kramar och till mamma och pappa och Liam och Dea de ska få en massa styrke kramar och pussar de med tycker jag för att de är världens bästa föräldrar och syskon håller du inte med?

Natti natt ännu en gång Tille från Hela familjen Haack Karin Peter Rickard Elena Amanda Nicky och Gabriel Haack i skånes fagerhult

• Julia och Hanna

Dom här fjärilspinsen som jag läst om hur ser dom ut, stöder man forskningen eller???
    Vart får man tag i dom???

• snutti

Godnatt Tille, Sveriges solstråle

Kramar i mängder till dig och din familj, hoppas ni får en skön påsk...  

• koje

Glömde ju att säga det Tille glömska jag Ljusen våra som vi stöpte i julas de brinner för dej. Och bara dej

Kram Karin med fam i sk fagerhult

• Adde1

Var ej rädd Tille, vi kommer alla att släppa taget, för eller senare.
    Vi stöttar dig, det låter som att vi vill bli av med dig, men det handlar om ditt bästa .
    Vi vill inte att du skall lida.

Hade det funnits hopp så hade jag gjort allt i min makt att hjälpa dig.

Skall nu lägga mig.
    God natt och dröm så sött.
    Tänker på dig.
    Tittar in i morgon igen

Svar på tråden Tilles tråd