• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Janina77

Godmorgon kära lilla vän.

Hoppas natten ha varit så bra den bara kan..... Och att du sovit så gott du bara kunnat utan smärta och oro......... Var stark och vila och ha det gott hos mamma och pappa idag så får vi se vart det bär hän..... Försök att behålla vattnet som mamma och pappa ger dig, det är bra för dig, förstår du. Om du känner för det så försök få i dig lite ersättning också, det är också bra för dig, hjärtat.

Jag tänker på dig hela tiden, Tile och inatt så låg min lilla kille Felix, som är 9 månader hos mig. Han brukar alltid ligga i sin egen säng på natten , men när han somnat igår så tog jag över honom till mig. Jag tänkte på dig och kände at du lärt mig och många andra att vi ska vara rädda om det vi får ha till låns.

Lilla kära underbara barn, om du bara visste hur mycket jag önskar jag kunde ändra på allt då kan jag lova dig att du inte skulle vara sjuk längre, utan frisk och kry.

Nu har jag bara hoppet om att vi en gång får träffas i paradiset, Där du är en frisk liten kille som leker och har det bra. Vi vet inte när, men bara att det händer inom en snar framtid. Så var inte orolig lilla vän, även om det kommer en tid då du inte orkar vara med oss längre så finns det en framtid för dig också då du får återse dina föräldrar och syskon. Det är ett löfte från Gud.

Många försiktiga godmorgonkramar från lilla mig.

• Jesper73

God morgon Tille och familjen. Jag hoppas att natten har varit så lugn den kan vara. Givetvis undrar jag om Tille kommer så upp de stora blå för att få se sina föräldrar igen och för att överraska oss andra som följer honom via nätet. Det jag har lärt mig av Tille är att det är han som bestämmer när kampen är över och att det är dags att gå vidare - Du gör det när det passar dig Tille!

Idag kommer jag inte ha samma möjlighet till att hårdbevaka vad som händer med Tille då jag är på ett träningsläger. Jag kommer att be min fru titta till er så jag kan hålla mig uppdaterad. Men ni skall veta Tille kommer finnas i mina tankar hela dagen.

Snusningar
    /Jesper

• Ankan77

Godmorgon Tille med familj!

Hoppas natten varit lugn.

Glad Påsk!

• loppan1

Glad påsk till er alla, speciellt till Tille

• Sumimasen

God morgon på er!
    När jag läste godnatt saga för min dotter igår såg jag denna text och tänkte givetvis på lille Tille.

Vid himmelens grind
    Där blåser en vind
    från närmaste stjärna
    så sval på din kind

Vid himmelens port
    står tofflor på rad
    när barfota änglar
    går på molnpromenad

I himmelens sal
    är väggarna blå
    där leker Vår Herre
    tittut med de små

Text: Britt G. Hallqvist

Tänker på er!

Kram Madde

• Bastians mamma
    Go´morron lilla Tille!
    Hoppas att hela familjen sovit gott och att ni får en fin dag tillsammans!
  • Adde1

Godmorgon Familjen, och Tille, var du än är

Kan ej sova, undrar ifall Lille Tille är med oss, eller om han har släppt taget. Hoppas att ni övriga i familjen har fått vila upp er inatt.

• MammaCaa

Go morrron Tille m. familj och glad påsk!!

Hoppas du inte har allt för ont...*smeker försiktigt*

• cilis

God morgon Tillegodingen och hans fantastiska familj.
    Hoppas att natten har varit fridfull och att ni får en lugn och glad påsk.

• Dzidzis

God morgon och glad påsk. Tänker på er varje gång jag vaknar under natten. Inatt blev det många gånger jag blev väckt. BAmsekramar till er alla.

Svar på tråden Tilles tråd