• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Marymamman

Stackars dig Tille. Det gör så ont i mig att läsa hur du har haft det under natten. Måtte dagen vara snäll mot dig och dina nära.

STORA tröstkramar!

• Amazona

Så Tilleman är med oss än, den lille rackaren! Stackars liten, att kräkas gör nog ont, hoppas han slipper all smärta snart. Kramis

• EmsanPemsan

Godmorgon Tille vännen
    Hoppas att natten har vart lugn och harmonisk..
    Tänker på er..

varma men lätta påskkramar från oss

• Ester1

Godmorgon!
    Jag ser att ni haft en jobbig natt. Att Tille har hostat blod, usch stackarn.
    Hoppas ni får en bra dag allihop och Glad Påsk på er.
    Stor kram till er och en liten lätt klapp till Tille.

• solrosen74

Såg just att du fortfarande finns hos oss, men att du haft en tuff natt.Lilla vännen mitt hjärta gråter för dig hoppas du inte har alltför ont.
    Många varma kramar till en underbar familj.

• Hemgårn

Tille, min hjälte.. vi ses sen.. håll ut så blir det ett nytt äventy..

Magnus

• Madde30

Lille vännen.... hoppas att han inte har ont!!!

STOLT 4 BARNS MAMMA!!!!!
  • marie 37

Då var det Långfredag och natten har flytt sin kos.

Finns du med oss fortfarande, Tille.?

Din mamma har tagit sig en välförtjänt sovmorgon.
    Hoppas du fick sova länge och gott.

Jag tittar in lite senare.

Snusningar på Tille och kramar till er andra i familjen och en önskan om en go påsk./Marie i Helsingborg

• Adde1

Hej,
    Läste att vår lille krigare fortfarande är på vår sida. Han tog ej tåget.
    Låter oroväckande med att Tille spyr så mycket, särskilt när det kommer blod,

Det var inte dåligt att Lille Tille då fick uppleva Långfredagen.
    Min familj sänder sina varmaste hälsningar till Tille och familj. Våra tankar är hos er.

Nu skall jag iväg ett par timmar, återkommer sedan.

Tille, snutta med dina gosedjur och förbered färden med HEMGÅRN, tänk när ni springer där på ängarna i solskenet.

Vi alla kommer träffas senare. Skall bli roligt att träffa dig.

• Mowglie

Skickar en bamse kram till er Tile och din familj! Tänker på er varje dag och önskar er all lycka som bara kan ges!
    Glad påsk!

Ta väl hand om er, massor med styrkekramar till er (( ))

/ Lena m familj

Svar på tråden Tilles tråd