• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • FiaL
    *Sänder en Påsk-kram till dig Tille-Lille och din familj*
    // Fia & ♡Rasmus♡
  • Theresesmamma

Go´morron allesammans!

Hoppas ni har haft en lugn och skön natt!
    Själv "däckade" jag redan 21.... (utan alkohol måste tilläggas! Jag var helt slut )
    Så jag fick inte sagt Godnatt till er igår. Ljuset för Dig HjärteTille var tänt men min gubbe släckte när han la sig så det var ingen fara. Hoppas ni har fått sova och att du Tille inte har haft det för jobbigt inatt.

Här Ösregnar det idag och jag hoppas nog i alla fall att du har Sol eller Snö idag för regn är bara dystert!
    Idag ska Therese träffa alla sina kusiner för de ska ha kalas och hon sa till mig att "den stackars pojken kunde väl få följa med så slipper han vara sjuk". Hon vill Inte att du ska vara sjuk GulleTille! Hon vill att du ska få träffa påskharen och få en massa godis och vara utklädd till påskkärring. Det är så roligt säger hon, hon vill att du ska få uppleva det!

Ja det är inte lätt att förklara för de små men du jag har sparat en hel del så jag kommer förklara för henne när hon blir lite större. Du har satt djupa spår i mig, på ett bra sätt för man tänker efter mer än en gång oftare nu än innan.
    Man ska ta till vara på allt och alla för man vet inte vad som kommer att ske.
    Mina stora barn har väldigt mycket "syskonkärlek" just nu och det är väldigt jobbigt för det är en massa liv hela tiden... Man kan nästan tro att de hatar varandra... Vi diskuterade och vände och vred på allt och visst Älskade de varandra! Tänk på det för fort ni lämnar dörren här hemma så vet man inte vad som händer. Man kanske inte träffas mer... Ja ni förstår nog hur jag menar (ni som läser detta)
    Det är så hemskt att tänka så...

Nu i vilket fall så hoppas jag att Ni Tilles Familj får en härlig Långfredag!! Och att Påskharen snart kommer till GulleTille och Liam, Deas hare kommer väl till henne med

Varma PåskKramar till er Alla

• Madde30

God morgon Tille!
    Hoppas du har haft en bra natt och att du får en bra dag!!

Glad påsk till hela familjen önskar Madde30 med familj

STOLT 4 BARNS MAMMA!!!!!
  • AnnaCarina

Go morron till er alla, hoppas att ni har haft en lugn natt och att du Therese, har fått den så välförtjänta sovmorren.
    Jag tittar in lite senare till igen, ni finns i mina tankar hela tiden.

Styrkekramar
    Anna

• grieli

God morgon Tille! Hoppas att du har haft en lugn natt och att du har fått vakna till ännu en morgon.Jag hoppas ni får en bra dag och en trevlig helg! Glad påsk!

Kram elin

• emzas änglar

God morgon sänder lite påsk kramar till er lilla familj.
            kramizar emma

• solrosen74

En godmorron kram till hela familjen och en liten puss i din panna Tille. Må så gott.

• LovleyMamma

God morgon Tille med familj!!!
    Jag har inte sovit så bra, Elias bus har vaknat flera gånger. Så då får mamma inte sova.
    Vad för äventyr ska du hitta på idag?
    Vi ska hem till mormor och morfar.

Lätt snusning på din panna Tilleman

• HeWe

Gomorron Världens Största Hjälte å Stjärna!
    Hoppas du fått en bra natt. Å att ni fått vila ut.
    Nu ska ni få världens största snuzningskramizar från mej.
    Ser fram emot att följa er dag, å vi tänder alla ljusen och
    tänker på er å Tillemann Superhjälten.
    Ha en så trevlig påsk ni bara kan. Kram från Tillemanns
    vän Helén i Piteå.

Svar på tråden Tilles tråd