• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Snurran

Godmorgon Tille-Lille!

Hoppas att du sovit gott och drömt sött. Undrar om du överaskar oss alla med att vakna idag igen. Jag tror det. Du har överaskat så många gånger när vi trott att du hoppas på tåget som du och magnus "pratat" om.

Hoppas ni får en bra dag och att du inte har ont kära Tille.

En lätt andetagspuss på din lilla goa kind och massor av kramar till resten av familjen.

• Snurran

Hoppat på tåget skulle det ju stå och inte hoppas på tåget....vad fel det blev...

• Amazona

God morgon, Ligger du och snoozar lille Tille? Eller har du vandrat in i en smärtfri och färgglad värld där inga hästar har tyglar? Tänker på dig, du ska få följa med mig och min son ut idag. Vi ska gunga ihop alla tre. Kram

• Nettina

Godmorgon!

Har precis ätit frukost med min familj och som vanligt kom tanken och frågan; -Undrar hur Tille har det idag?

Vi hoppas förståss att allt är ok med er.

Kram Anette.

• qramiz

Har en orolig magkänsla idag..
    Vill ändå komma in här och önska en god morgon.......
    "ser du änglarna pappa som dansar" hör vilken vacker musik....ropar barnet som spelar på harpan med strängar av garn på en spik........Qramizzar varma sådana till hela familjen.
    Hoppas ni hade en trelig kväll igår och att ni slapp känna av Tilles oroligheter hela natten....

• Träz
    God Morgon Tille!
    Hoppas att din natt har varit fin!
    Och att du inte har haft ont..
    Du kanske har hoppat på Magnus tåg?
    Du finns i mitt hjärta lille vän!!

Många kramar till dig Tille och din underbara familj!!
  • Anna81

godmorron Tille! hoppas natten varit bra och ni fått sova.
    Hoppas att dagen blir så bra som den kan bli. Kramar från oss!!

• Muminmamman

Undrar hur ni har det där hemma. Vad ni gör just nu.... Jag tänker på dig Tille och hoppas innerligt att du inte har ont. *kramar om*

Svar på tråden Tilles tråd