• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Fia1976

Tänker på er innan jag ska sova, i mina drömmar och när jag vaknar...eran lille Tille har berört mig så otroligt mycket.

Kramar o en smekning på Tilles kind Sofia med familj.

• grisen

Tänk att en sådan sorlig historia kan bli så vacker. Så känner jag. Allt du skriver Therese är så vackert och klokt. Ni har fått oss alla att inse hur skört livet är! Jag önskar er allt gott i ert framtida liv! Å du lille Tille, jag tänker på dig! Du är en liten ängel som vi på jorden fått låna ett litet tag... Snusa gott på dina underbara föräldrar, de kommer alltid att finnas med dig!

• Sanders mamma 04

God morgen til familien og lille Tille. Håper dere får en fin dag! Er inne på siden din så ofte som mulig. Syns det er fantastisk at du tar deg tid til å svare på innlegg. Vil gjerne kjøpe minneboken om lille Tille. Dere er i mine tanker. Klem

• Krickan79

Vi är många som tänker på er! Man blir verkligen rörd av allt du skriver och även det som folk skriver till er. Ni är otroligt starka som orkar ha en sådan klar och fin syn på allt. Förstår att hela situationen stärker er enormt vare sig ni vill eller inte.
    Tänk på också hur många ni har gett styrka och ödmjukhet här inne. Man blir tacksam över sitt liv och över sitt ändå friska barn. Vi har haft det jobbigt med att vår lilla fröken inte sover så bra och jag har varit nära att bryta ihop många gånger, men när man läser om er så får man styrka och glädje över sitt liv.
    Tänker på er och önskar er allt !

• RantaDesign

....Tille du tappra lilla riddare, vilken kämpe vi har i honom!
    Och tack till föräldrarna som orkar att dela med sig av Tilles lidande här, vilken otrolig styrka det är i er. Beundrar Er verkligen!

Om det är ok för er, Therese så ska jag designa ett Ängla smycke som jag ska döpa till Tille Ängeln....och när den säljs kommer hälften att gå till EB-fonden!
    Jag hör av mig till er om det sen, när allt e lite lugnare....

Ha nu en fin dag, och hoppas att lille Tille orkar ta sig ett bad...

Camilla

• Therese6699

Felix mamma: jag glömde att svara på din fråga. Det kommer nog antagligen att bli någon typ av bok sedan... men jag känner att det blir en senare fråga. Men jag känner att det skulle vara skönt om det här kan få leva vidare.

RantaDesign: Det går alldeles utmärkt det.

• 0210

Är med Er ännu en dag i tanken. stina

• Jasselit

Säger samma sak, vad är meningen med detta med Tille?
    Någon har sagt att man får så mycket svårigheter som man klarar av. I sådana fall har er familj fått sin kvot uppfylld nu.!! Det räcker för hela livet.
    Jag beundrar er, ni är otroliga, helt enkelt otroliga!
    Styrka och medkänsla från Frankrike kommer här till hela er familj.

• evelinasmamma

Godmorgon du söte Tille-lille!

Hoppas att ni får en ljus och fin dag, och tack för att ni alla lär oss att ta tillvara på livet här och nu. Man växer som människa varje gång man läser om er! Tack för att ni gör oss till bättre människor (och föräldrar)!

Kramar till er alla!

Svar på tråden Tilles tråd