• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • HST

Nu i ro, slumra in
    Allra kärestan min
    Låt en ängel ta din hand
    Bort till drömmarnas land
    Och låt tankarna fly
    Till en ny dag ska gry

Och en ängel du ser
    När drömmen du ler
    Som i lysande prakt
    Vid din säng står på vakt
    Och med kyss på din mun
    Vaggar hon dig i blund

kramar från susanne m familj

• Lindisen1

Skriver igen...tror nog nästan du har valt att hoppa på tåget nu lille gubben. Det känns nästan så.

• Flisaskruttan

Nu sitter man här igen.. Läser! Värker! Önskar! Gråter!
    Ett ljus är tänt för dig älskade Lilla Tille. Det står på trappen och lyser en väg.
    Hoppas att ni får en lugn natt, utan värk och ont. Utan oro, bara sköna drömmar om vida sommarängar.
    Skönt att ni fått en fin dag och mycket god mat. Hoppas att även efterrätten smakade.

Nu kryper vi till kojs.

*Tille -om du fortfarande är med oss då din mamma inte sagt nått på länge, du älkade barn. Du tappre kämpe, du lilla knyte. Du finns inom mig för alltid. Hoppas du har det bra. Och när du väl släpper taget med din lilla hand så får du det ännu bättre. Må änglar vaka över dig och leda dig när din stund är kommen. Du kommer att resa med stil och klass du vackra barn. Älskar dig som min egen*

God natt familjen!
    1000000 kramar till er underbara familj och fjädersnusningar på Tilles panna
    / Maria

• Makkan

God natt och sov gott Tille-lille så far vi se om vi ses i morgon också.
    Annars får vi vänta med att träffas tills det är min tur att få komma till molnens land.
    Haa det så bra du kan lille pojk, min hjälte för evigt, i mitt hjärta för att stanna. (L) - Makkan & Tilde

• Misan75

---------------*.
    --------------*,*
    ------------*,,,,,,*
    ---*-*-*-*,,,,,,,,,,*-*-*-*
    ----*,,,,,,,,(.)??(.),,,,,,,,*
    ------*,,,,,,( ?o?, ),,,,,,*
    -------*,,,()kram(),,,,*
    -----*,,,,,,,(_)-(_),,,,,,,*
    ---*-*-*-*,,,,,,,,,*-*-*-*
    -----------*,,,,,,*
    ------------*,,,*
    Ville bara sända en bamsekram till er alla. Börjar att bli lite fundersam om Tille bestämt sig att ta Maagnus tåg till det härliga landet evigheten, Om så Är Älskade lilla Tille. Hoppas du har det bra nu, Många långa snusningar. Tänker på er alltid.
    Sryrkekramar. Mia m fam. Natti Natti,sov så sött.......

• Meme

Go Natt Tille. Hoppas du sover som en liten prins. Du kommer alltid att finnas i våra hjärtan. Puss på dig lille vän.

• minisnutt

Gokväll Tille m. familj. Har påskafton varit bra?
    Många påskkärringar?
    Här har det varit fullt upp.
    Ser att du Therese inte skrivit så mycket idag heller, men det är väl som du skrev, fullt upp med påsken..
    Hoppas allt är bra med er nu.

Fortsatt Glad Påsk får jag önska er
    Hoppas du slipper ha ont inatt.
    Miljoner kramar från Desiree m. familj.
    Pst påskharen ville att jag skulle hälsa ett extra Gonatt ifrån han.
    Han hade varit förbi vid dig sa han, men du sov. O han hade lite mycket att stå i idag sa han.
    Så Gonatt o sov gott nu Tille m. familj!

• Liamsmamma Fia

Nu när jag sitter och läser lite här i Din tråd så slår det mig plötsligt att det kanske är så att Du till slut har funnit mod att släppa din älskade familj och hoppa på Magnus fina tåg för Din sista resa. För Din skull älskade hjärtegrynet så hoppas jag faktiskt att det är så. Tårarna rinner i en strid ström ner för mina kinder just nu. Du kommer att lämna ett så stort tomrum efter Dig, som det blir mycket svårt, kanske omöjligt att fylla. Du har fått mig att känna så mycket och gett mig så mycket, förmodligen utan att själv veta om det. Mitt ljus brinner för Dig och mitt hjärta blöder lilla knytet, lilla fjärilen, stora hjälten. Jag kommer aldrig att glömma Dig.

• Jesper73

God natt Tille med familj. Jag hoppas att du har förberett din resa klart snart så du kan resa vidare. Men som jag har sagt tidigare: det är bara du Tille som kan avgöra är du är redo, vi andra har varit förberedda länge nu. Jag tittar till Er imorgon bitti. Sov gott ?

/Jesper

Svar på tråden Tilles tråd