• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Annica71

Hej Tille

Vad skönt att du varit ute idag. Du är en riktig liten kämpe minsann men med så mycket kärlek omkring dig så förstår jag att du inte vill släppa taget.

Vi önksar dig en fortsatt GLAD PÅSK

Annica med Tiffany 2005-07-10
  • Tarjas

Tillevännen...är du vaken...du kanske ligger och gosa med mamm och pappa. Det är mysigt det, eller hur vännen?

Så idag har ni varit ute på promenad i det fina vårävdret, vad härligt Tillehjärtat... att få känna solens värme och höra fåglarna kvittra. Sen har du blivit struken på pannan...länge, länge...det mäste kännts underbart. Att få känna den kärlek som så många känner för dig...Tille-Prinsen...hjärtat...Nu blir jag sådär ledsen som igår...ledsen för att du blir svagare och svagare...älskade vännen...men så tänker jag på alla äventyr som du kommer få vara med om med din kompis Magnus...du vet han som är en riktig kompis. Och alla andra kopisar du kommer få träffa när du hoppar på tåget. För du har väl tänkt hoppa på tåget...Prinsen...eller har du ångrat dig...Ingen skulle bli gladare än jag. Jo dina underbara, kärleksfulla föräldrar förstås och dina syskon...om du inte behövde åka...du kanske väntar på något...något som är viktigt för dig. Det är ju bara du...älskade Tille... som vet när det är dax att åka...bara du. Man önskar att ett mirakel ska ske, men som din mamma skrev tidigare så har miraklet tagit väldigt lång tid på sig att visa sig. Jag är så ledsen att jag inte kan göra något för dig Tillehjärtat...Inget annat än att finnas här om du skulle vilja mig något...och finnas här för din fantastiska familj och försöka trösta...lyssna om de behöver det. Jag kan inte göra så mycket mer...Finns det något Tillevännen du tycker jag kan göra för er, tala bara om det...jag gör vad du vill...vad du vill...Allt för dig Tillehjärtat...

Hoppas ni haft en bra kväll och att natten är snäll mot er. Änglarna vakar...

Ni finns i mina tankar hela tiden...

Och Tille-Prinsen...hjärtat...älskade lilla barn...du finns i mitt hjärta...idag...imorgon...i evighet...

Varsamma smekningar på din kind Tille och varma styrkekramar till mamma Therese, pappa Nicklas och brorsan Liam och syrran Dea

Tarja

• Cattis63

Gonatt lille Tille, hoppas du får en lugn natt, som vanligt så tänker vi på dig vännen

Sov gott lilla vän, tusen kramar & pussar

Catarina & Albin i Sundsvall

• Suss71

En liten saga om din ängel
    Det var en gång ett barn som just skulle födas.
    Barnet frågade Gud:"Dom säger att jag ska bli sänd till jorden i morgon, men hur ska jag kunna leva där, liten och hjälplös?"
    Gud svarade:"jag ska välja ut en ängel åt dig. Och din ängel ska vänta på dig där och ta hand om dig.

Barnet frågade:"Men här i himlen behöver jag inte göra något annat än sjunga och skratta och vara lycklig."

Gud sa:"Din ängel komemr att sjunga för dig och le mot dig varje dag. Och du kommer att känna att din ängel älskar dig och vara mycket lycklig."

"Men hur ska jag kunna förstå vad folk säger när jag inte kan språket?"

Gud svarade."Din ängel kommer att säga de allra vackraste ord du kan tänka dig och med stort tålamod och kärlek kommer din ängel att lära dig att prata".

"Och vad ska jag göra när jag vill prata med dig?".

Gud svarade:"Din ängel kommer att lära dig att knäppa din händer och att lära dig att be."

"Jag har hört att det finns elaka människor på jorden. Vem ska beskydda mig?"

Gud svarade:"Din ängel kommer att försvara dig även om det är med fara för sitt eget liv."

"Men jag kommer väl att vara ledsen jämt för att jag inte kan se dig längre?"

Gud svarade:"Din ängel kommer att berätta för dig om mig och visa dig hur du kan hitta mig. Och jag finns alltid nära dig."

Just då var det mycket lugnt i himlen men man kunde höra röster från jorden och barnet frågade genast:"Gud, om jag måste lämna dig nu, tala om vad min ängel heter."

"Hennes namn är inte viktigt. För du kommer bara att kalla henne
    mamma "

• hillson

Hej Tille...

Just nu tänker jag på dig,min lilla dotter har suttit med mig och tittat på bilderna på söta du...hon har klappat händerna av förtjusning,tror hon också gillar dig,men vem gör inte det..

Har inte sett din mamma härinne på flera timmar så jag väntat ett tag till..

Lilla söta du,det är ok att du lämnar oss....du kommer bli den vackraste av änglar,den största stjärnan i himmelen...

snusar på dig

kram sanna

• Flippens mamma

God natt lille Tilleman! Hoppas att du får sova gott. Tänker på er..

• happy2b

Lille Tillemannen.....att du är här än...eller?
    Sitter med hjärtat i halsgropen eftersom din älskade mamma inte skrivit på länge....
    Det gör mig så ont att din glöd falnat i dina vackra blå ögon, men hur länge skall du orka vännen?

Ingen trodde väl att ett sådant litet pyre kunde leva så länge på luft och kärlek. Men för dig är det möjligt min vän.

Hoppas du haft en skön dag till trots, med lite sol i pannan och ömma händer som med kärlek strukit din panna. Bamsesnutt vid din sida och mamma, pappa och syskons kärlek alltid omkring dig.

Jag hoppas natten blir mild mot dig och att du får den vila du söker vännen.

Kärleksfulla kramar till dig Tille och din fantastiska familj.
    Linda med familj

• cattis73

Varmar kramar till lille Tille och er andra oxå förstås!

• mammamia2005

nattinatt lille Tille gullet! nattaklem fra oss 4 i Norge

• niederkk

godnatt Tille,
    hoffe Du hast eine ruhige Nacht und ich wünsche Dir und Deiner Familie "Glad Påsk"
    Kristina

Svar på tråden Tilles tråd