• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • n k

God natt min kämpe!
    Dröm om äventyren med Magnus...
    Dina vingar står på sidan & väntar.... när du är redo att ta dem på dig & flyga.
    Du finns i mitt hjärta lille Tilleman!

Terese & Nicklas!
    Sov gott!
    Ni är de tappraste människor jag någonsin "mött". Jag beundrar er styrka & kärlek.

"Jag har himlen runt hörnet,
    en egen ängel i min säng..
    Som om,
    himlens alla små stjärnor
    sjöng för mig,
    dom sjöng för dig
    i en underbar refräng..
    Du är himlen runt hörnet för mig! "

Vi ses i drömmarnasland...

Nanna

• Kickelina

Varje gång jag tittar in så är det med hjärtat i halsgropen,så även ikväll
    Ser att du, Therese skrivit i dagboken vi 18:19 tiden och sen inte skrivit mer ikväll, ännu...

Vi får hoppas att det är för att ni har så himla trevligt alla ni som är hemma hos er,och att efterrätten smakade så himla bra och att ni för ett ögonblick släpper det här otäcka och känner att ni kan vara som en "normal" familj.

Tille,idag har det varit en skön och varm dag här hemma hos oss i Norrköping.Jag hoppas dom sköna solstrålarna även har värmt dig...läser att moster tar väl hand om dig.Vad skönt att få bli ompysslad ocgh gosad med
    Idag har småtjejerna och vi varit ute på en skön vårpromenad, vi tog ut deras gåvagnar som dom har dragit omkring med ute Dom älskar att gå med dom,men det var ett tag sen som vi hade dom framme,vi har förskonat våran granne under oss från att höra detta dunk dunk dunk innan dom varvar upp vagnen innan startsträckan är i full gång

Många varma pussar & Sov så sött ,Tilleman-lille
    /Kicki m fam

• moa marcus mio mamma

godnatt älskade barn.. godnatt och sov gott.. tänker på dig ständigt!..
    många bamsekramar och fjäderlätta snusningar på din underbara panna!...
    många kramar anna mio marcus och moa

• nattuggla

Godnatt på er alla! Hoppas du Tille får en bra natt med skön sömn!

• flingflong

Natti natti lilla Tille. Hoppas natten blir lugn och skön utan några smärtor och utan någon oro. Mys ordentligt med din underbara familj.

Sussa gott och dröm fina drömmar.

Många kramar till er ifrån oss här hemma

• vadskajaghetadå
    min mormor följer er i aftonbladet och hon sa att hon gråter varje gång, åt att det är så grymt för tille...

snart hoppas jag att han får komma till himlen och ha det bra i väntan på er
  • monchichi2

Hej lille söte Tille tuss...Låter som att du och familjen haft en mysig dag idag:)
    Förundras så över att du är så liten, så liten...kan inget få i dig...men hjärtat ditt bär dig vidare dag efter dag...Tittar in till dig lite senare lille hjärtat...Puss på dig så länge...

• Ella79

Det ska bli en tidig kväll för oss ...Är lite trött då Min lilleman har varit lite grinig idag, han inte är riktigt "pigg", (i och för sig allt är ju relativt, han har "bara" lunginflamation, men för oss som inte är van allvarligare sjukdomar än så är det lite besvärligt).

Va skönt att du blir ompysslad av mammas moster, visst är det skönt när någon stryker en på pannan... Hoppas ni får en god natts sömn, med många underbara drömmar...Kikar in igen imorgon...Tänker på er alltid...Ni har blivit som en del av mitt liv, jag känner en ständig oro, och när jag stannar upp och funderar över varför jag känner som jag gör kommer jag alltid till samma slutsats: -Jag tänker på och undrar hur det är med Tille och hans familj?...

Om det finns någonting jag kan göra för er, bara fråga....

När stormen river när broarna brinner
    När hopp och mening bara försvinner
    När du känner dig liten när ingen finns där
    Då är du ändå aldrig ensam så länge jag finns här
    Jag kan gå hela natten ta ett flyg eller tåg
    Det spelar ingen roll var du är
    Jag kommer dit ändå
    Du är aldrig ensam så länge jag andas så länge mitt hjärta kan slå
    Du är aldrig ensam glöm aldrig det
    Jag gör vad som helst för dig det hoppas jag du vet...

(Ur, Du är aldrig ensam, M.Scocco)

Goda drömmar, skön sömn och massor av kramar och styrka sänder jag er.../Elin

• olivettan

Nu är det dags att säga godnatt igen lille prins Tille.
    Godnatt, Sov gott, Vakna torrt, Ses imorgon. Älskar dig.
    Dröm goda drömmar som du berättar imorgon.............

Tittar in lite senare igen....

Kramar och puss på prinsens kind

Svar på tråden Tilles tråd