• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Snurran

God natt och sov så sött kära Tille-Lille!

Nu har vi precis som du haft fullt upp med påskmiddag och födelsedagsfirande.
    Ska bli skönt att krypa ner i sängen och läsa lite innan man ska sova.

Vad skönt att du inte kräks blod längre! Jätteskönt! Du lilla hjälte som fortfarande kämpar på. Du är fantastisk älskade Tille!!
    Nu ska jag gå och sova så "ses" vi i morgon igen,,,för jag tror det,,att du som vanligt slår upp dina stora blå och tittar på mamma och pappa en liten stund.

En lätt andetagspuss på din panna och massor av kramar till Mamma, pappa, Liam och Dea.

• LadyJo

8,5 miljoner klick på denna tråd Du är otrolig Tillemannen Världen är bättre tack vare dig.

• hailey

This world was never meant for someone as beautiful as you.... 

• Memo

God natt Tille med familj, hoppas att natten blir lugn och att ni hinner samla krafter till morgondagen.

Kram kram

• januarimamma06

Godnatt, du lille tappra.

Black night is falling
    the sun has gone to bed
    the innocent are dreaming
    as you should sleepyhead
    sleepyhead sleepyhead

Godnattkram

• Nellis

Är lite orolig........... har du lämnat dina föräldrar och oss , dina vänner, i stor sorg och sakna och blivit en underbart vacker liten ängel?
    Hoppas du har det bra, var du än befinner dig!

Kramar Nina

• CarinaS

Tille...har du släppt taget nu...? Din fina mamma har inte skrivit i sin dagbok på ett tag nu...det kan ju förstås bero på ruskigt mycket disk efter middagen, eller att hon tog lite för mycket efterrätt och behövde vila på soffan en stund...
    Men vi vet ju alla att du lilla hjärtat bara är till låns. Jag lovar dig att vi ska finnas kvar här för din familj, stötta och trösta, lyssna och prata. Lille vän - du har fått en speciell plats i så mångas hjärtan, tack för att vi fått vara med om dig! All kärlek till dig. /Carina

• KatastrofKatt

ikväll, är en sådan där kväll, fjäril
    då jag har svårt att släppa dig.
    jag samlar vingedamm.

säg, flög du idag fjäril?
    var det vackert därute?
    jag tyckte mig se dina vingar glittra, sötnos.

snusningar.. sånadär eviga, bara för dig!

• Magnecyl

Lilla Tille,
    precis som Kickelina är jag orolig.
    Jag hoppas att du snusar sött just nu och att du spanar på mamma, pappa och gästerna emellanåt. Jag hoppas också att ni får en lugn natt hela familjen.

All min kärlek.

Svar på tråden Tilles tråd