• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • LillemanTösa

Till ER ALLA som så Tappert och Älskvärt följt Therese, Nicklas och Tille...

KL.19.45 ikväll, Lördagen den 15 April.. Somna Allas Vår så ÄLskade Tille in så Lungt och Stillsamt i Trygghet hos sina Älskande Föräldrar Therese & Nicklas..

Tille i Allas Våra Hjärtan..

Gråt inte för att jag är död, jag finns inom dig alltid.
    Du hör min röst, den finns i dig.
    Du kan höra den när du vill.
    Du har mitt ansikte, min kropp finns i dig.
    Du kan ta fram den när du vill.
    Allt som finns kvar av mig finns inom dig.
    Så är vi alltid tillsammans.

Tänd ett Ljus och Låt det brinna
    Låt Aldrig Hoppet försvinna,
    det är mörkt nu, men det blir ljusare igen...

Tille - Ljuset som Alltid Stannar Kvar...ALLTID

KRAMAR OM ER ALLA SÅ MYCKET DET BARA GÅR....

Therese kommer att höra av sig...

• Liamsmamma Fia

Tack Theres och Nicklas - Familjen Kärlek, för att ni släppte in oss alla i era liv, tack för att vi lära känna er underbara lilla gosse...

• cayenne05

Vad härligt att du har fått njuta av solens varma strålar idag! Och påskmiddag med en massa nära och kära låter inte alls dumt. Tänker mycket på dig och din familj. Så sorgligt att du behövde drabbas av en så grym sjukdom. Men du ska veta att du betyder så mycket för så många. Du har fått oss att förstå att vi ska glädjas över det vi har och njuta av det, varje dag.
    Jag kommer aldrig att glömma dina vackra ögon eller ditt fina namn. Jag kommer aldrig att glömma dig, lille söte Tilleman. Det lovar jag dig, min vän.
    Godnatt lille Tille! Sov så gott inatt och dröm vackra drömmar.

/Christina

• bbff

Tille-söt...vad gör du?
    Tänker på dig så mycket!
    Tänk att du har fått en alldeles egen cykel av Magnus! Vilken fin vän han är,va?!
    Kan tro att du är sugen på att prova på allt det där som Magnus berättar om. Det känns härligt att veta hur mycket spännande du har framför dig...hjärtat...har du hoppat på tåget nu...vad du än gör och var du än är så är jag med dig! Vet det, Tille-söt. I mitt hjärta är jag med dig och i tankarna.

Tusen varsamma smekningar sänder jag din väg...

Tusen kärleksfulla tankar och kramar till din härliga familj...

Lotta

• USK

therese och nicklas

kramar om er och liam o dea.
    ta väl hand om er.

tänker på er

kram på dig tille

sov så sött

• CarinaS

Åh lilla Tille, kärleksfulla familj...

• LillemanTösa

Till ER ALLA som så Tappert och Älskvärt följt Therese, Nicklas och Tille...

KL.19.45 ikväll, Lördagen den 15 April.. Somna Allas Vår så ÄLskade Tille in så Lungt och Stillsamt i Trygghet hos sina Älskande Föräldrar Therese & Nicklas..

Tille i Allas Våra Hjärtan..

Gråt inte för att jag är död, jag finns inom dig alltid.
    Du hör min röst, den finns i dig.
    Du kan höra den när du vill.
    Du har mitt ansikte, min kropp finns i dig.
    Du kan ta fram den när du vill.
    Allt som finns kvar av mig finns inom dig.
    Så är vi alltid tillsammans.

Tänd ett Ljus och Låt det brinna
    Låt Aldrig Hoppet försvinna,
    det är mörkt nu, men det blir ljusare igen...

Tille - Ljuset som Alltid Stannar Kvar...ALLTID

KRAMAR OM ER ALLA SÅ MYCKET DET BARA GÅR....

Therese kommer att höra av sig...

• Lovis

Älskade lille Tille. Sitter och gråter när jag läser att du har fått somna in. Vi sörjer och gråter för att du är borta, men är samtidigt lättade över att du har slutat lida och fått gå vidare till ett ställe utan smärta.

Therese, Nicklas, Liam och Dea. Vi tänker på er. En del av er jobbiga resa är över, jag hoppas att ni har styrka kvar att ta er vidare på nästa. Ni är fantastiska och har en fantastisk son och bror. Vi kommer alltid att komma i håg Tille och vad han har åstadkommit i sitt alltför korta liv.

Alla tankar är hos er. Det finns inga ord...

Kram Lovis med familj.

• SysterBus

Kära lille Tille... Så har du nu fått ro hos änglarna...
    Vet att du vakar över din familj.

Tänker på er... Det finns inga ord...

• Smögen

Ikväll har vi mist en hjälte,
    men ute lyser nu en ny klar stjärna över oss.

Farväl Tille

Våra tanker finns hos er Therese & Nicklas

Svar på tråden Tilles tråd