• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Ninetess

Nattis på er familjen Vesterlund å hoppas att natten blir en av de bättre å ni får sova lika lugnt å skönt som föregående natt......
    Kjamar Theresé & Jensine

• Heli77
    Tille lille...jag är så förundrad över att jag får chansen att önska dig god natt ännu en kväll.
    Tänk att du fortfarande finns med oss!
    Du är allt en riktigt tapper liten man som inte är rädd för att möta världen dag efter dag.

Såg att din mamma berättade att dina ögon idag inte har varit lika vakna och intensiva som de brukar, och jag blir såklart lite orolig för dig, min vän.
    För det är ju så att det kommer att bli ett sådant oerhört tomrum efter dig den dagen du väljer att lämna oss, och någonting i mig skriker instinktivt med panik i rösten: -"NEJ! NEJ!"
    Men när sedan förnuftet och medkänslan tar överhand så vet jag ju att det faktiskt är det bästa som kan hända dig - du blir inte bättre och kommer aldrig att bli det.
    Vi vet ju det...
    Men ändå...

Tille - allas vår lille tappre krigare - jag hoppas att du får sova skönt inatt utan någon smärta och med vackra drömmar. Kanske drömma om landet ovanför molnen?

/Många snusningar från Jenny med familj.

• ÖRTEGREN

natti natti och sov så sött utan smärta lilleman...ljuset är tänt för dig och och vi tänker på dig..kram kram kram och kram...susanne

• jeja66

Tänder kvällens ljus för dig Tille och önskar en smärtfri natt...

.....^?...
    ..../........
    ...(....)?...
    ...,~?~,?...
    ...|.....|?...
    ...|.....|?...
    ...|.....|......
    ...|___|.....
    ..(____)..
    .(_____)..

• nenaj
    GODNATT UNDERBARA ♥TILLE♥ M.FAMILJ!
                                                          NI FINNS I  MINA TANKAR!
                                                             Många kramar Helena

• HeWe

Hej käre lille-Tillemannen!
    Den här dikten passar ganska bra in på dej, å den där farbrorn Arne, du vet, han som är din Guardian Angel uppe i Nangijala. Han är ju den runda, snälla lilla gubben.
    Den sagan kommer du väl ihåg, din å min vännen....

Vägen till månen är ganska lång.
    Till månen vill jag komma en gång.
    Jag bygger en stege. På den kan jag stå.
    Där klättrar jag upp, och så knackar jag på.

Gubben i månen är rund och snäll.
    Han hänger där så ensam var kväll.
    Han vill nog ha sällskap, det kan man förstå.
    Vad tror du han säger när jag hälsar på??

Jaadu, kära vännen min, du är allt en liten spjuver. Kämpar som värsta
    superman, lilla Stora hjälten.
    Önskar nu att ja fick ge dig världens största goigaste mjukaste bamzekramiz-snuzningen på din näsa å panna. Hoppas er afton varit bra och att du fått se påskharen, han är ju din vän, som jag, han är snäll. Puzz, puzz, älskade vännen min, suzza så sött, din vän Helén i Piteå. Kramizar till bästa lilla familjen, Therese, Nicklas, Liam å Dea me. // Helén

• koje

Tänkte bara säga Natti natti Tille har varit en jobbig dag här hemma.

Men det är inget mot vad du har haft vännen vår. Vilken dag du haft. Hoppas att du fått i dej lite mer att dricka. Vad skönt att få mysa med dem man älskar och att man vet att man är älskad från deras sida med.

Ännu så har jag inte sett någon fjäril komma farande här, men när det väl gör det så tror jag att det blir Tille fjärlien som kommer och jag ska berätta för våra barn om att det var säkert du som kom flygandes där.

Våra barn har frågat hela dagen hur det är med dej och varje gång jag varit in för att kolla så har jag berättat för dem om hur du mår.

Imorron ska vi till ett par kompisar, är nästan så att jag inte vill, vill ju kunna vara här vid min dator för att se hur du mår gobben lille.

Jag hoppas innerligt att du får en natt utan smärta och att du ta den där blå-röda cycklen som Magnus berättade om.

Änglarna är med dej Tille hela tiden och vakar vid din sida. Våra ljus här hemma är tända för dej och har varit en lång tid och kommer att brinna länge sen med det lovar jag dej.

Natti natt älskade lille Tille hoppas att du får sova gott och drömma sött och drömma vackra drömmar. Du vet att alla älskard ej i din familj och vi är många i Sverige , Norge , Danmark och Finland ja även Tyskland som tänker på dej hela tiden för du sitter på vår näthinna och där lär du sitta tills vi möts i himmlen.

Älskar dej av alla våra 7 hjärtan här hemma fast vi inte känner dej.

Fjäderlätta pussar på pannan din och på dina kinder och bamse kramar till pappa,mamma Dea och Liam och resten av din släkt.

Natti natt dröm sött.

Vi tänker på dej hela tiden

kramar Karin peter Rickard Elena Amanda Nicky och Gabriel Haack i Skånes Fagerhult

• Cris

Tillehjärtat,

Ikväll behövde jag bara lyfta upp August till fönstret så kom hans "e å ille" tillsammans med vinkningen i en rasande fart.

Sov nu sött, lilleman, och dröm om landet långt borta och alla de äventyr som väntar där.
    Sov nu sött, lilla vän, Din mamma och Din pappa finns hos Dig. Alltid.

En försiktig snusning på pannan och en lätt strykning över kinden.

• Hemgårn

Tille, som du vet vid det här laget säger jag inte godnatt. Jag säger istället dröm om cyklar blå och cyklar röda, såna med tutor på och såna utan, tutan... Jag säger inte godnatt, jag säger 'vi ses, för jag har en nyckel, till din cykel' *ler* Jag säger inte godnatt, jag säger 'jag berättar klart din berättelse om en stund, jag lovar'.. Nu ska jag torka disk... återkommer med slutet.

Snusningar, Magnus

lfl.mine.nu/tille

Svar på tråden Tilles tråd