• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Björnes

Till Therese och Nicklas!

Tårarna kan inte sluta att rinna. kan inte acceptera och vill inte. Vet att det är egositikt. Han kämpade ju så länge....För hans skull var det ju det bästa som kunde hända, men jag ville det inte!
    Tänker på er hela tiden. Önskar så att ni inte skulle behöva gå igenom detta. Har haft besök ikaäll och kunde inte gå in och läsa tidigare, nu önskar jag att jag inte hade gått in alls.

Tille kommer alltid att finnas i mitt hjärta. Han var en riktig fighter! F_n vad det här är jobbigt.

Vet att han har det mycket bättre där han är nu. Nu behöver han inte ha ont mer.

Finns inget som mn kan säga för att ni skulle må bättre. Sörj och låt det ta den tid det behöver. Vi finns här!
    Ni har gett så oerhört mycket av er nu är det dags för oss att ge er något tillbaka.

Tille, vår lille goding, hoppas att du har det bra där du är. Vi kommer alltid att sakna dig. hoppas att vi möts en gång!
    Kram Erika

• MiZaZi

Tänker på er Therese,Nicklas,Liam & Dea!Kram Mia m.familj i Halmstad

• Karkki67

Kära kära lilla Tille äntligen fick du ro lilla gullungen jag kommer aldrig att glömma dig......

• illern i mitt liv

Nu vet vi att vår älskade Tille sover gott i himelen och han lider inte mera.. , trots allt så var ju detta det bästa för honom men Therese och Niklas , jag lider så fruktansvärt mycket för er son och förstår att detta är jättesvårt , men ni ska veta att vi finns här allihop när ni känner för att skriva . GLÖM ALDRIG DET , VI FINNS HÄR .
    många styrkekramar Sofia.
    DRÖM SÖTT TILLE ÄLSKAR DIG JÄTTEMYCKET...

• r0l

Tack Tille för att du öppnade mina ögon.

Du är redan saknad.

Snusningar,
    Roger

• Adde1

Älskade Tille, du har lämnat oss, du har tagit tåget till Nangialia.
    Hoppas att du träffar många kompissar.

Jag blir alldeles knäcks samtidigt som jag tycker att det är bra du slipper alla smärtor.

Hoppas att du bara somnade in

Du har satt igång en brand i alla människor, du har tänt lågan, jag hoppas att den alltid kommer att brinna i oss, Jag iallafall kommer alltid att minnas dia klar blå ögon.

Må du vila ifrid Tille.
    Sänder mina kondolanser till Theres, Nicklas, Liam och Dea, vi finns för er.
    Ha i tankarna att Tille mår bra nu, inga smärtor har han.
    Tille finns alltid bland oss.

Tusen kramar Andreas med familj.

• cayenne05

Tilleman, vilken strålande liten ängel. Nu har du det bra och slipper lida mer.
    Lille söta vännen, jag kommer aldrig någonsin att glömma dig!

Svar på tråden Tilles tråd