• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Björnes

Till Therese och Nicklas

Jag hittade en dikt ur "Barnens versbok" för några dagar sedan som jag tyckte var fin. Så här lyder den:

Gråt inte för att jag ä död

Gråt inte för att jag är död
    jag finns inom dig alltid
    Du har min tröst
    den finns i dig
    den kan du höra
    när du vill
    Du har mitt ansikte
    min kropp
    Jag finns i dig
    Du kan ta fram mig
    när du vill
    Allt som finns kvar
    av mig
    är inom dig
    Så är vi jämt tillsammans

Skriven av Barbro Lindgren

Tårfyllda kramar Erika

• Makkan

Var tvungen att gå ut och titta mot himlen vart Tille var.
    Jag såg den starkast lysande stjärnan, och det kan inte var någon annan än du Tille-pojk.
    Jag saknar dig redan så enormt allas våran superhjälte.
    Men ditt korta liv ska inte ha inte varit förjäves.
    För tack vare dig har vi alla fått upp ögonen för denna grymma sjukdom, och den ska utrotas en gång för alla så fort som möilgt.
    När vi kommer att ses vet jag inte, men att vi kommer att ses, det vet jag älskade lilla pojk. Ditt minne är fastetsat i mitt hjärta för alltid, det lovar och svär jag på (L).

Jag skickar givetvis en jätte-jätte varm bamsekram till mamma, pappa, bror och syster.
    Tänker på er.
    MVH Makkan

• Therese6699

I kväll somnade han in. Väldigt väldigt stillsamt. Han hade inte kunnat välja en bättre dag. Först fick han vara ute när vårsolen sken. Sedan fick han umgås med släkt och vänner för att sedan somna in medans mormor strök hans panna. Jag kunde aldrig tro att det skulle kunna gå så odramtiskt till. Det var som Nicklas sa. Det är inte döden som är dramatiskt, det är alla känslor som kommer fram. Våra nära och kära har varit här och sagt hej då. Och Tilleman har fått åka iväg i en fin vit liten kista.

Vi känner att en tung sten har lyft ifrån våra axlar, men redan kan man känna en viss saknad. Sitta här framför datorn utan att ha Tille mellan sig, det känns konstigt.

Nu ska vi gå och lägga oss och sova och så får vi se hur det känns imorgon.

KRamar
    THerese

• fru bengtsson

Lille vackre Tille-prins....
    Så får du nu leka med de andra änglarna och slippa ha ont. Det var ju vad jag önskade för dig, och ändå rinner - forsar - tårarna nerför mina kinder.
    Du har för alltid en plats i mitt hjärta, lille vackre Tille-prins...

Therese och Nicklas: Mina tankar finns hos er ikväll. Ta hand om varandra, om Liam och Dea. Glöm inte att vi finns här, totalt kravlöst och precis när ni vill...
    Tack för allt ni delat med er. Tack för allt ni lärt oss.

Många varma kramar, Angelica

• Hopeful

Lillalilla Tille......vila i frid....Kommer aldrig någonsin att glömma dig Tille!!!Många kramar till familjen!!!!

"Nu i ro slumra in i bädden så skön"

• Elin Albin

En liten prins har lämnat oss. Han finns i våra hjärtan....
    Nu leker han med änglarna...
    Han var en liten kämpe..
    Jag saknar honom.... Men nu har han frått ro....

Kramar till hela familjen!
    Kram // Sussie

• Elin Albin

En liten prins har lämnat oss. Han finns i våra hjärtan....
    Nu leker han med änglarna...
    Han var en liten kämpe..
    Jag saknar honom.... Men nu har han frått ro....

Kramar till hela familjen!
    Kram // Sussie

• Pernilla71

Vila i frid du lilla ängel. Tänker på dig och dina tappra föräldrar. Kom ihåg att vinka ner ibland till oss som är kvar...Nangiala väntar på dig.
    Kramar i massor till Therese och Niclas.
    /Pernilla

• Lindisen1

Therese - vilken klok man du har. Hoppas ni har ro att få sova lite. Tänker på er, ni finns i mina hjärtan för alltid.
    Kramar
    Lindisen

• Berkemo

Tänkte skriva några rader och beklaga sorgen efter er lilla Tille. Nu har han fått frid. Man blir så ledsen fast man visste om att det skulle hända. Vila nu i frid du tappra riddare! Älskad av alla. Sov gott och hoppas att du fick uträtta det du skulle. Kommer alltid att tänka på DIG och din familj, som jag verkligen tagit till mitt hjärta. Nicklas och Therese kämpa vidare. Tänker på er i denna stund! Vet ej vad jag ska skriva mer, det finns inga ord för hur ledsen jag är nu. Kram på er och ta hand om varandra, det är ju ni superbra på! Tille du är den finaste änglapojken!!!

Svar på tråden Tilles tråd