• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Mållisen

Älskade lille Tilleängeln!

Nu har Du tagit tåget och jag undrar så vilken färg Du valde på chokladen? Nu kan jag krama om Dig utan att oroa mig över att jag skall göra Dig illa *kramar* Du fine lille krabbakrabat! Vi ses min lille vän!

Therese, Nicklas, Liam och Dea - vilken underbar familj ni är! Jag hoppas ni idag ändå fått frid, liksom lille Tilleman har fått ro. Ni finns i mitt hjärta alla fem!

Kramar/ Mållan

• Philenia

Sov gott lille tille,du har fått en plats i många hjärtan! Och du kommer aldrig bli glömd.
    Nu har du det bra!En stor kram till dig Tille!
    Och en stor kram till resten av din familj,som är så starka!!

• Swiper

Sörjer och gråter med er.
    De vackraste små änglar hämtas hem tidigt......

Kämpa nu på med samma kraft för varandra som ni gjorde för lille Tille, Önskar er allt gott i framtiden.

Familjen Johansson i Rödeby

• buzans

Lilla hjärtegryn vila i frid. Du har det bra nu tror jag, men vi kommer att sakna dig.

Mamma, pappa och syskon vi finns här för er.
    Tack för allt ni delat med er.
    "tårarna rinner"

• Nötkaka
    Kom precis hem efter 2-dagars resa och läser det här....tårarna trillar och trots att det var det bästa för Tille lille så blir jag sååå ledsen.

Lilla lilla, söta, fine Tille! Jag kommer att ALDRIG glömma dig!
    Dina blå ögon kommer följa mig resten av mitt liv.
    Jag hoppas att du finns på ett trevligt ställe där du får krypa omkring som så många andra 6-månaders, utan att vara svag och ha ont.

Förresten, jag såg flera fjärlilar idag när vi var ute och gick. Inga citronfjärlilar utan andra vanliga. En tjej sa att hon tyckte att de var tidiga ...men de kanske kom för att hjälpa dig med din resa...

Ohh Tille, det gör så ont i hjärtat att höra att du inte finns med oss längre.

Therese m familjen: en stor stor kram!!!
  • Hemgårn

Tille, familjen.... jag kan bara säga det med ord som jag stjäl från sagornas värld.. Tille, du fattas mig!!!!

Men, lille vän... Tåget. Hoppas din färd blir bra.

jag hoppas nu att du är vid stenen... ängen... och väntar...

Snusningar i evighet...

Din vän fast vi aldrig träffades, Magnus Arvidsson.

• Asrta1

Mina tankar går till er och era nära, ni är så starka och ni har visat sådant mod genom att låta oss alla ta del i Tilles liv. Jag hoppas att ni fått många fina minnan att bära med er, nu har Tille kommit till himmeln och leker med alla andra små änglar.

Många varma kramar

• happy2b

Oh, lille Tille! Äntligen får du och dina nära ro.
    Jag tittade nyss ut genom fönstret i dörren och förundrades över den starka stjärna som lyste nästan ensam där uppe - det kan bara vara du min vän.

Det känns skönt i själen att du somnade in så lugnt och att ditt lidande nu är över. Din sista tid var fin idag, med solsken och familjen nära.

Jag, trots att jag dig aldrig träffat, kommer att sakna dig massor. Jag kan inte ens föreställa mig hur oändlig saknaden kommer att vara för dina föräldrar och syskon.

"En liten ängel på lånad tid på jorden gå,
    oss alla han om kärlek låter oss förstå.
    Att i hjärtat ryms en oändlig mängd,
    att tanken från början tycks befängd.
    Och man hinner alltid älska lite till,
    innan tiden slutligen står still.
    Med ödmjukhet för livet förunnat få
    han blickar ut i världen med ögon blå.
    Viss i sinnet, att kärleken lever kvar hos er i minnet...."

Vila i frid lilla du - kärleken du gav och fick är för evigt!

Kramar
    Linda med familj

• Tuttie

Hej Therese o Niklas.

Ta hand om varandra nu och dom andra barnen ni har Hoppas att ni får sova nått inatt och att ni nu känner att Tillemannen har det bra.

Han har ju inte ont längre.

STOR kram från mig.

/Susanne

• Beatrize74
    Lilla älskade vännen....

Lättnad

Saknad

Tårar

Du är oförglömlig. Tack för allt lilla vännen. Vi ska aldrig glömma dina blåa ögon och ditt budskap om att ta vara på varje dag med våra nära och kära.

Du fick ett sådant fint slut.

Nu kommer du få en fin fortsättning.

Älskad

Saknad

Lilltetilleman
Svar på tråden Tilles tråd