• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Sladdis

Alla våra tankar går till er ikväll!!

Änglarna är snälla och tar hand om dig Tille i all evighet!!

Ta hand om varandra i denna svåra stund. Ni finns alltid i våra tankar och ljuset som varit tänt senaste tiden brinner fortfarande för världens kärleksfullaste familj.

Kram från Anna Gradin (Sladdis), mina barn (Jenny 10 , Henrik 7, Sara 9 månader,) min man, min syster och hennes sambo.

Tille mår så bra nu!!
    *gråter*

• Xarxa

Älskade lille Tille, äntligen får du ro... Tack för allt du lärt oss om livet den korta tid du var här.

Många kramar och tankar till resten av familjen, tack för att ni låtit oss dela detta med er! Ta väl hand om er!

• Mrs Corbally

Vila i frid lilla Tillevännen. Du har kämpat så mycket...men nu får du äntligen leka och vara frisk.

Du kommer alltid att finnas i mina tankar.

Många styrkekramar till hela familjen!!

Johanna m familj.

• hillson

Vila i frid söta Tille,jag kommer aldrig glömma dig,du har givit mig så mycke..Jag har blivit en bättre människa och varje gång jag tänker på dig så blir jag glad att dina föräldrar givit mig chansen att få lära känna dig..
    Varje gång jag tänder ettljus kommer jag tänka på dig,varje gång jag tittar upp i himlen och ser en stjärna så kommer jag tänka på dig..

Therese och Nicklas jag vill tacka er för att ni delat med er av er underbare son och samtidigt beklaga er sorg..
    Tille fick ett fint slut med sina nära och kära hos sig...
    Vi finns här för er alltid....

kramar sanna med familj

• Jennaz

Lev nu vidare lycklig och utan smärta i himlen... Vi kommer aldrig att glömma dig Tille. Ett underverk av kärlek som underättade stordåd under en mycket kort tid. Dina nära har haft verklig tur som fått lära känna dig.

Sov gott!

• LillemanTösa

Från Tilles Underbara Mamma..

I kväll somnade han in. Väldigt väldigt stillsamt. Han hade inte kunnat välja en bättre dag. Först fick han vara ute när vårsolen sken. Sedan fick han umgås med släkt och vänner för att sedan somna in medans mormor strök hans panna. Jag kunde aldrig tro att det skulle kunna gå så odramtiskt till. Det var som Nicklas sa. Det är inte döden som är dramatiskt, det är alla känslor som kommer fram. Våra nära och kära har varit här och sagt hej då. Och Tilleman har fått åka iväg i en fin vit liten kista.

Vi känner att en tung sten har lyft ifrån våra axlar, men redan kan man känna en viss saknad. Sitta här framför datorn utan att ha Tille mellan sig, det känns konstigt.

Nu ska vi gå och lägga oss och sova och så får vi se hur det känns imorgon.

KRamar
    THerese

• mysan34

Åh älskade lille vän jag förstod att något hänt
    Att himlen nu din egen ängel har sänt
    Som tog din sköra lilla hand i sin
    Och sa kom jag ska visa dej vägen din
    Jag vet att du inte ville lämna det här livet
    Men när Magnus tåg kom så tog du stora klivet
    Du gjorde det rätta och slipper nu ha ont
    Men livet utan dej Tille blir otroligt tomt
    För oss här på jorden finns du alltid kvar
    En egen plats i våra hjärtan du alltid har

Jag gråter med er underbara familjen.Tårarna tar inte slut men Tille har det nog skönt ljust å vackert där han är nu och leker med dom andra änglabarnen.Jag vet att inget vi säger kan trösta er nu men jag skickar dom varmaste omhuldande kramar som går.Han sitter nog där uppe och kikar på oss med sina vackra blå.Lämnar en sista snusning på din panna du underbara,goa kämpe.Vi glömmer dej aldrig vännen lilla hjärtegrynet.Sov så gott .

mysan med familj

Svar på tråden Tilles tråd