• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Tinka

Tårarna rinner....Jag vill skicka all min styrka och kramar till er, ni har långt kvar på vägen att vandra. Nu får lille Tille vara tillsammans med de andra änglarna, som min pojke Elliot medan ni får fortsätta utan honom. Men minnena av honom kommer alltid att finnas kvar. Denna lilla pojke har tagits till våra hjärtan och funnit sin väg in han kommer aldrig att glömmas.

Jag tänker på er och finns här för er.

//T

• olivettan

Tänker på er
    Ta hand om varann
    Många bamsekramar

• LillemanTösa

Till ER ALLA som så Tappert och Älskvärt följt Therese, Nicklas och Tille...

KL.19.45 ikväll, Lördagen den 15 April.. Somna Allas Vår så ÄLskade Tille in så Lungt och Stillsamt i Trygghet hos sina Älskande Föräldrar Therese & Nicklas..

Tille i Allas Våra Hjärtan..

Gråt inte för att jag är död, jag finns inom dig alltid.
    Du hör min röst, den finns i dig.
    Du kan höra den när du vill.
    Du har mitt ansikte, min kropp finns i dig.
    Du kan ta fram den när du vill.
    Allt som finns kvar av mig finns inom dig.
    Så är vi alltid tillsammans.

Tänd ett Ljus och Låt det brinna
    Låt Aldrig Hoppet försvinna,
    det är mörkt nu, men det blir ljusare igen...

Tille - Ljuset som Alltid Stannar Kvar...ALLTID

KRAMAR OM ER ALLA SÅ MYCKET DET BARA GÅR....

• idiblon

Tack för allt du gjort för mig, tack älskade barn. Sov så gott vännen.

• Bubblan06
    Lille Tille fick inte vara lång tid på jorden, men den tiden han var här har han lyckats få upp ögonen på folk. Så som många inte ens hinner med under en lång livstid.
    Sköt om er!
  • simba57

Vila i frid lilla Tillemannen vi kommer aldrig att glömma dig eller din familj Många stora tårfyllda bamsekramar till er.

• bbff

Älskade Tille-söt!
    Tänk att du tog tåget idag...ja,jag kan tro att alla äventyr lockar!
    Jag hoppas att du har det underbart där du är...
    I mitt hjärta finns du...alltid...när vi ses ska jag tacka dig för allt du gjort för mig och mitt liv. Jag vet att du kommer att förstå!
    Lek nu och ha det riktigt roligt, hjärtat. Du kan väl titta till oss alla ibland?!

Familjen...all min kärlek sänder jag er i denna stund...vi finns här och hur "konstigt" det än låter så vet att ni har vänner här...som skulle göra allt för att hjälpa...glöm inte det!
    Hoppas sömnen blir barmhärtig inatt och att ni vaknar med styrka, trots allt.
    Tusen kramar Lotta

• Nova 68

SOV GOTT TILLE hoppas du får det bra hos änglarna, där kan du se ner på din mor & far och dina syskon och alla andra som du mött den lilla stund du han vara på jorden.

känner starkt med er Tilles underbara föräldrar en varm kram jag tänker på er

• LillemanTösa

Från Tilles Underbara Mamma..

I kväll somnade han in. Väldigt väldigt stillsamt. Han hade inte kunnat välja en bättre dag. Först fick han vara ute när vårsolen sken. Sedan fick han umgås med släkt och vänner för att sedan somna in medans mormor strök hans panna. Jag kunde aldrig tro att det skulle kunna gå så odramtiskt till. Det var som Nicklas sa. Det är inte döden som är dramatiskt, det är alla känslor som kommer fram. Våra nära och kära har varit här och sagt hej då. Och Tilleman har fått åka iväg i en fin vit liten kista.

Vi känner att en tung sten har lyft ifrån våra axlar, men redan kan man känna en viss saknad. Sitta här framför datorn utan att ha Tille mellan sig, det känns konstigt.

Nu ska vi gå och lägga oss och sova och så får vi se hur det känns imorgon.

KRamar
    THerese

Svar på tråden Tilles tråd