• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • m2rru

Lite svårt att veta vad man skall skriva.

Men en sak är säkert, nu har du det bra lille Tille. Dit du kommer nu, där finns inga krämpor eller elaka sjukdomar. Där är alla friska. Och där väntar du på dina nära som kommer dit efter dig, och där får de sig dig frisk och lycklig.

Sov gott lille Tille.

• Familjen A
    Therese, Niklas, Liam och Dea...
    Jag beklagar sorgen. Tänker på er.

Sötnos Tille....
    Det blev resan till änglarna...
    Vila i frid.
    Du har fått en plats i mitt hjärta för alltid.

Många mjuka kramar
    Anette
  • Makkan

Fel igen, gå in under Brynäs längst upp till vänster.

• Lussan5

Ni finns i mina tankar.
    Sov gott lille Tille!

• vadskajaghetadå

åh jag blir ledsen....Gråter

men känner endå att det var nog skönt för dig lille vän....Oskyldig

många kramar till hela familjen från familjen granath

• Milena Och Ismarm

Så hemskt*tårar* Vilken kämpe du var!

Vila i frid Tille!

• Pyris

Lille Tille..
    tårarna bara rinner.
    Men det är så mycket blandade känslor. Jag är glad för din skull, älskade lilla unge. Nu har du det så bra, så bra. Men jag är ändå så ledsen.
    Tille, med dom blåaste ögonen någon skådat. Imorgon kommer himlen vara ännu mer blå...

Tänk att jag hela tiden kände på mig att det skulle ske på påskafton...

Sov i ro, lilla gubben.

Du finns i mitt hjärta - nu och för alltid.

Kramar till Therese, Niklas, Liam och Dea.

• Kicki4

Sov så gott ÄLSKADE Tille!!Sån stor liten kille som du var&kommer vara Tille.Ingen annan kommer att kunna mäta sig med dig,Tille!!
    Du är&kommer för alltid vara en av dom största kämpen jag läst om.

Har hittat en stjärna på himmlen som är Tille!Den lyser så klart&fint.Lika vackert som dina underbart blåa vackra ögon.

Therese,Nicklas,Liam&Dea,jag beklagar eran sorg över att förlorat sin barn&sin bror.
    Ni är starka..

Christina

• hillson

Har tänt en stjärna åt dig Tilleman så du hittar vägen...

Svar på tråden Tilles tråd