• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • pimpim99
    Tille liten...så släppte du taget till slut...tog änglarna i hand och hoppade på Tåget...till slut en så vacker dag som denna...med familjen tätt tätt intill...vi gläds och sörjer på samma gång...våra hjärtan värker av kärlek och ömmhet...
    visdomen och omtanken som du gett oss alla i present...kommer att vårdas ömt...så fullbordades ditt uppdrag här hos oss...så skönt att du fått ro...du kommer att fattas oss...men lämnar bara underbara minnen kvar...vi kommer att ses igen!!

Det säjs att bara tiden går
    så ska den läka alla sår
    som sorgsna hjärtan gömmer.
    Visst är vårt minne ofta kort
    men att en när och kär gått bort
    är nåt man aldrig glömmer.
    En tröst för den som lämnats kvar
    är hoppet som ens hjärta har
    trots tårarna man gråter.
    För himlens eget löfte är
    att älskar man varandra här
    så möts man en gång åter.

Sov gott Tille-hjärtat
    Varma Kramar till hela familjen

Johanna
  • lövet2

TS - Beklagar er sorg ....

Jag har pratat lite ut i rymden till mina kära bortgångna släktingar och vänner, och jag tror säkert de finns där och tar emot Tille ....

• Utlandssvensken

Alla våra tankar går till er inatt!

Vi kommer aldrig att glømma dig Tille lille

Kramar Lanatte Lindmark med familj.

• Negalia

Vila i frid vackra kille...
    Kramar till familjen
    anso

• Blåviol

Sov så sött lilla Tillehjärtat.
    Varmaste deltagande till er familjen.
    Tack snälla för ni delat med er och för att
    vi fått lära känna eran älskade son.
    Han har verkligen kämpat för att fått stanna hos er.
    Kommer aldrig att glömma dig lilla Tille.
    Kramar till er/Marie.

• Aangiee
    OskyldigTille, vila i frid och vaka över din familj.
    Du har berört bra många fler hjärtan än vad jag någonsin kommer göra. Vi kommer alltid minnas dig.
    Nu slipper du smärtan mer Tille lille.
    Jag vet att vi kommer ses en dag. Oskyldig

OskyldigTherese, Nicklas, Liam och Dea - Ni finns i mina tankar.Oskyldig
    ♥♥♥ God must have spent a little more time on you ♥♥♥
  • Nana 24

Lille lille Tille, tårarna rann nerför min kind när jag läste att du hade somnat in!
    Stackars lilla kille, som du har kämpat för att vara kvar hos din familj! Lille Tille vännen! Det gör mig så ont, samtidigt som jag förstår att det var det bästa för dig att få somna in, slippa ha ont...lille vännen. Jag hoppas och tror att du är uppe bland dina ängla kompisar nu och leker redan. Till mamma Therese och pappa Niklas vill jag säga...jag saknar ord, beklagar verkligen er sorg, kan inte sätta mig in i hur det skulle kännas, men så ledsen jag är! En sån underbar kille! Ni finns i mitt hjärta, och jag kommer att sakna Tille killen! Han kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta!
    Hur tar storebror Liam det, är han helt förstörd över att Tille är borta? Hur känner ni själva? Man har verkligen så svårt att föreställa sig hur det skulle vara eller kännas. Men alla tankar är med er och jag beklagar verkligen sorgen av hela mitt hjärta, man har alltid blivit så glad av att gå in och se att Tille killen fortfarande har varit med oss, och tänkt att oj, det kanske ändå kan finnas ett mirakel (även om du Therese har försökt att förklara för oss att det finns inga såna...så har man ändå velat tro!) Vi finns här för att trösta och stötta Therese med familj, förstår att ni har en jätte tung och jobbig period framför er nu, även om ni har mentalt förberett er på det så måste det vara det svåraste man kan behöva gå igenom. Skickar de allra största styrkerkramar jag kan och önskar Tille de allra finaste vingarna till himlen och hoppas att han har kommit till ro bland sina kompisar där uppe. Mina tankar går till er alla i kväll! Många kramar *kramar om*
    Älskade lilla Tille vännen sov i frid!

• Adde1

Tille
    Jag tackar för den tid du gav oss.
    Vi tänker på dig, du finns i alla våra minnen.
    Äntligen fann du ro, nu kan du istället njuta utan sår och ont.

Du somnade in på det bästa sättet, dina närmaste i din närhet, mormor som skänkte sådan värme, ja, du tänkte att nu är det dags att gå.
    Du gjorde det rätta, du valde påskafton, det blir mycket lättare att komma ihåg.

Jag tänker på ditt tåg, är det mycket barn? Träffar du min hund 1,8 år så hälsa från mig.
    Säg Bonzo, så har du en vän för livet, det är en snygg Rottis, han tar hand om dig, han älskar barn.

Vi sörjer med er Therese och Nicklas och resten av familjen.
    Vi glömmer er ej efter det här. Tycker att det har varit väldigt starkt av er att låta oss okäna följa er Tille och privat liv som är nog så svårt.
    Ni har haft en tragedi få av oss kan leva oss in i, att mista sitt barn, det är det värsta som kan drabba oss.

Ni är beundransvärda och de bästa föräldrar som finns.

Sov nu gåttt, tveka inte att slåppa fram saknaden och känslorna.
    Återigen, vi tänker på er.

Tusen krammmmmaaaaarrrrr.......

• lurksmulan

Vila i frid Tille!

Skönt att du kände att din tid här på jorden är förbi och du hade ro att åka vidare.
    Tack för att du visade oss här att det fortfarande finns mycket godhet kvar hos människorna.
    Tusen kramar till famiöjen. Jag beundrar eran styrka!

Sov gott Tille!
    Ingen mer smärta nu!

Från Familjen Alm/ Salem

Would you know my name
    If I saw you in heaven?
    Would it be the same
    If I saw you in heaven?

I must be strong
    And carry on,
    'Cause I know I don't belong
    Here in heaven.

Would you hold my hand
    If I saw you in heaven?
    Would you help me stand
    If I saw you in heaven?

I'll find my way
    Through night and day,
    'Cause I know I just can't stay
    Here in heaven.

Time can bring you down,
    Time can bend your knees.
    Time can break your heart,
    Have you begging please, begging please.

Beyond the door,
    There's peace I'm sure,
    And I know there'll be no more
    Tears in heaven.

Would you know my name
    If I saw you in heaven?
    Would it be the same
    If I saw you in heaven?

I must be strong
    And carry on,
    'Cause I know I don't belong
    Here in heaven.

Eric Clapton

• Cingla

Therese, Nicklas, Liam o Dea!
    Ni har kämpat så och varit så tappra!
    Tille, så liten, så liten men ändå så stor.....
    Kära medmänniskor önskar jag hade nåt fint att säga er, men känner mig alldeles ordlös.
    Blir ledsen o gråter men Tille-Lille behövde få ro och det är en tröst att veta att han inte plågas mer.

Min mormor gick bort i mitten på mars-han får så gärna hålla henne i handen, när de sitter där på ett moln och vakar över oss som är kvar här.

Oöndligt många kramar till er!!
    Vi är många, många som tänker på er och önskar vi kunde hålla er hand!
    Glöm inte att vi fortfarande finns här om ni behöver....

Svar på tråden Tilles tråd