• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Suss71

Jag har tänt ett ljus för dig lille man!!!!Trots att jag aldrig kände dig så rinner det floder från mina ögon....Hoppas du får det bra nu med alla ängla-vänner!!!!Har tänt ett ljus för dig på www.gratefulness.org/candles/view.cfm

• antitanten

Tille, du lilla sparvöga.
    Dina ögon blundar nu, men ändå ser du mer än
    vi andra gjort och gör under decennier.
    Du har berört oss och gör det än och kommer så göra i all tid framöver.
    Dina föräldrar Tille, dom är enastående och jag
    kan intyga att jag och många föräldrar med mig
    kommer ha dina föräldrar som föredöme i våra
    egna roller som just föräldrar.

Tack Tille för att vi fick lära känna dig o din familj.

Lena med familj

• Känslosam 66

Tittade in för att se Tille hade det det är med så stor sorg och en ännu större smärta jag läste att han hade somnat in.
    Känner så mycket med er i eran stora sorg.
    Är ändå glad att han hade er runt omkring när han somnade in,det kändes nog tryggare för honom.
    Kommer aldrig att glömma dina vackra blå ögon lille vän
    Nä nu har jag blivit helt täppt i näsan av alla tårar!
    Styrkekramarna behövs nog fortfarande så jag ger er sådana ig

• LillemanTösa

Från Tilles Underbara Mamma..

I kväll somnade han in. Väldigt väldigt stillsamt. Han hade inte kunnat välja en bättre dag. Först fick han vara ute när vårsolen sken. Sedan fick han umgås med släkt och vänner för att sedan somna in medans mormor strök hans panna. Jag kunde aldrig tro att det skulle kunna gå så odramtiskt till. Det var som Nicklas sa. Det är inte döden som är dramatiskt, det är alla känslor som kommer fram. Våra nära och kära har varit här och sagt hej då. Och Tilleman har fått åka iväg i en fin vit liten kista.

Vi känner att en tung sten har lyft ifrån våra axlar, men redan kan man känna en viss saknad. Sitta här framför datorn utan att ha Tille mellan sig, det känns konstigt.

Nu ska vi gå och lägga oss och sova och så får vi se hur det känns imorgon.

KRamar
    THerese

• Happy me

Mitt lilla Tillehjärta, tänk att du äntligen vågat släppa taget. Även om mina tårar inte tycks ta slut nu så måste det ju vara så skönt för dig att få somna i ro. Jag önskar dig allt gott lille Tille på din stjärna, dit tåget säkert tagit dig. Det är där ängarna är gröna och äventyren fortsätter, eller hur? Du har för alltid en plats i mitt hjärta. Tack för allt du lärt mig. Sov gott lilla käraste Tille.

Kära Therese och Nicklas. Så stod de där, de orden som vi alla på något sätt väntat på men ändå inte viljat läsa men ändå hoppats på... Jag hoppas att ni nu får lite lugn och ro tillsammans. Skickar er de varmaste kramar!

♥♥♥
    Vill du nå mig
    med din hand
    sök mig inte där du är,
    sök mig lite längre bort
    - i ett annat land
                                                Bo Setterlind
  • Wyrm

Vila i frid, lille Tille.
    Du finns alltid i mina tankar.

Många kramar till Therese och Nicklas.

• kidA

♥våra tankar går till er i denna stund.♥

familjen karlsson de kaminski i linköping.
    stolt mamma till agnes 000729 och noah 060206
Svar på tråden Tilles tråd