• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Misan75

Jag sitter här å vill säga så mycket men vet inte vad....
    Men ni kommer alltid att vara i mina tankar. Ni är så himla otroliga ni vackra familj.
    Sov så sött Tille. Ha det så bra. Springa å leka med drakar å grilla korv. cykla på den fina föda å blåa. Bada å simma.
    Titta ner ibland å se på din familj. de saknar dej med kommer att klara sig.
    Vi är många som kommer att tänka på dem.
    Många kramar. Mia m fam.

• Nadli051113

Tackar Tille för att du fick mig att ta vara på livet, att varva ner och ta vara på tiden med min son och min familj. man vet aldrig vad som kan hända. Sänder dig kärlek. du är hemma nu och du kommer aldrig att glömmas bort
    Till familjen sänder jag ett ovärderligt tack att jag fick följa Tilles sista tid Tack Tack
    orden tryter och hjärtat svämmar över av känslor till er alla

begränsad tid bland kärlek och omtanke
    gränslös kärlek paketerad till intensiva månader
    godheten som visade människor sin kärlek
    natten kommer och sömnen tar över
    minnen som aldrig tynar bort
    riddaren fick oss att tänka om
    en fortsättning som vakande ängel

• Plupp01

Beklagar den stora sorgen.

Det känns så underligt att säga det. Har läst i den här tråden ett tag nu. Även om man hela tiden har vetat att dagen då Tille skulle gå bort kommer att infinna sig ganska snart, så har man på något sätt hoppats... ja, jag vet inte på vad...ett mirakel kanske. Hoppet är nog det sista vi har kvar och jag har hoppats.

Inget kan lindra smärtan eller saknaden ni känner. Det är få som kan förstå hur det känns. Jag tycker att du Terese och hela din familj har varit fantastiskt starka. Tilles smärta är över, han springer omkring med alla andra änglabarn och tittar ner på oss. Däremot kommer det ta tid för er att lindra smärtan. Skickar massor av styrkekramar och en slant till Tilles fond. Vi kommer alla att minnas honom.

Anna med familj.

• mollanmus

Tänker på er, Tille kommer alltid finnas i mitt hjärta.

Många kramar från Fia med familj

• Bempa

Så mycket som den här lilla killen har berört mig o många många fler.
    Lek med änglarna nu!
    Kramar i massor till er!//Bea

• Flippens mamma

Läser att du har lämnat oss lille Tilleman. Jag hoppas att du är på ett bättre ställe. Stället där alla barn får springa, leka och skratta. Precis som alla barn borde få. Dina stora blåa ögon och din kämpaglöd har berört så många och fått oss att stanna upp och tänka till, fått oss att uppskatta livet och ta tillvara varje dag. Många styrkekramar till hela familjen.

• marialemon

Tänker på Er och tårarana trillar med jämna mellanrum.
    Vilken helt otrolig liten kille Tille var, han måste haft en helt makalös styrka och livskraft. Så liten han var,,,så stor var han ändå. En ängel som kom till oss på jorden ett tag för att berätta något känns det som,,
    Skickar stora varma styrkekramar till Er!
    Blåser en puss till Tilleman i himlen.

Maria

• cattis10

Ni finns i mina tankar hela tiden. kramisar

• Griiisen

Sov så gott lilla Tille-man...

Tankarna går verkligen till er idag! Liksom de gjort dagligen den senaste tiden...
    *KRAMAR*

Svar på tråden Tilles tråd