Go Kväll Familjen Kärlek...
Jaa, en dag har gått..
...och ni har plockat lite bland Tilles kläder och saker..kan tro att det kändes både sorgset och så fint..Eran Tilles kläder.mm..Ni tar det i Er takt, precis så mycket Ni kan och orkar, Allt har sin tid..men det vet ni redan, Ni är så kloka så kloka..
Aftonbladet idag..en så fin bild på Tille, med Livets ögon..och så texten...Tille död..som att få ett knytnävsslag i magen..orden..så starka, så sanna, men ändå...Tille på första sidan..känns som om Ab ÄLSKAR Er Tille ....Men..Vem gör inte det?? Jag kan lungt säga att det var Kärlek vid första ögonkastet..
Så ni ska till begravningsbyrån på tisdag..ja, det är så konstigt..först så mister man den man Älskar, och sen ska man ordna med en massa praktiska saker..men, det är nog det som håller Er över ytan..annars så kanske ni skulle göra en störtdykning..nej, landa försiktigt och mjukt..det är mer Ni, Familjen som Älskar så..
Så här var min första dag..i Livet, efter Tille..
Idag var vi och hälsade på ett par goa vänner..och när vi körde in på uppfarten så stod mamman i familjen där..hon hade ett ex av AB i sin hand, hon grät..och så sa hon..Tänk..hur det är..Jag sa inget utan gav henne en så go Kram, med famnen full av påskägg, puzzel och blommor, men jag gav henne en Kram från Er, som Tack för att hon bryr sig..för att hon Älskar..
Sen ringde min lillasyster på min mobil..och hon brukar vara riktigt full av skratt i sin röst, men idag så sa hon..Heej..hur är det, jag har läst tidningen..är du ok?..Hon var och hälsade på min mamma i Borås..så mamma sa i bakgrunden..den Lille Stora Kämpen..Tille..vilkna föräldrar han har..
Och sen ringde det igen, då var det min kompis Koonstaapeln, ni vet..hehe..koonstaapeln..jo, hon hade sett på text-tv:n, så hon ringde för och kolla hur det var med mig..Jag såg att han somnat in nu, Tille..
Och när kl var strax efter 19 så ringde min mormor..Hej gumman, vart har ni varit idag?..Jag har läst tidningen, om Tille, att han somnat in nu..hur känns det?
Och till ALLIHOP har jag svarat med ett så ömt Leende..Jo, det är ok...lite konstigt, tomt..men för Tilles skull är det ju så skönt, och för hans mamma och pappa...som har Älskat och Kämpat, varje sekund av dygnets 24 timmar är det en lättnad, och en sorg..lättnad över att kunna börja leva igen..och sorg för dom har ju mist sin son, sin Tille..
Men jag vet att Ni kommer att klara det här, ni är ju inga som ger upp i första taget, nej..Ni Vet hur man Älskar, Gråter, Skrattar, och Lever..för Er skull, för Liam & Deas skull..och för Tilles skull...Ni vet att man måste löpa linan ut..
Det är bättre att ha Älskat och Mist, än att aldrig ha Älskat...
Jaa, så ni ser..ojoj..va Eran Tille, och Kärleken till Er Tille..har gjort..Tille, han kommer att Leva längst av oss Alla..så är det bara..han kommer att finnas med Alla mina nära och kära, och så många fler.. i resten av deras liv, och allt detta "bara" för att Ni Älskar Er son..Tille..Kärleken Vinner...
Hoppas att Ni sover så gott nu inatt, så Trygga och Lugna i varandras andetag...och Glöm aldrig..Vad Ni Älskar..så Mycket, ända ut i fingerspetsarna..varje millimeter i Era kroppar vet hur man Älskar..det beundrar jag Er så för...Go natt mamma Therese Go natt pappa Nicklas, Go natt Liam Tigern,..och Tille Tille..i mitt Hjärta....
Imorron är en ny dag..Ett steg, dag för dag...