• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • tammago

Tänker på er..

Varma kramar..

****KRAMAR OM ER*****

Erica, malmö

• MiZaZi

Ville bara berätta att jag och mina barn tände ett ljus och höll en tyst minut för Tille idag klockan tolv i förmiddags.Efteråt sa min 6-åriga dotter att han nu lekte med pappas hund och våra katter.Han spelar nog fotboll med dom andra ängla barnen sa min 4-årige son.Ja,detta kan man fundera på,men en sak är säker...Tille är fri från smärtan och han har sannerligen satt djupa spår i mångas hjärtan den korta tid han var här.Han hade tur som fick er som föräldrar...det tror jag att ni vet redan.Tänker på er ofta,ofta...Sänder mina varmaste kondoleanser till er och även styrka,ljus & kärlek till er,Therese,Nicklas,Liam & Dea.

***Sov i ro Tille Lille*** /Kramar från Mia m.fam. i Halmstad

• Beckah82

Jag har också tänt en stjärna på niomånader.se

TILLEMAN

En liten stjärna tändes på himlen den dag du föddes Tille och den lyser starkare för var dag som går...aldrig slocknar din stjärna!

• Mrs Corbally

Var in och tittade på alla fina bilder som många har gjort om Tille och jag kan inte sluta gråta...

Känner verkligen med er familjen. Så starka ni är.
    Ta hand om varandra!!!

många styrkekramar!!!

ps Tack Becka82 för att du visade oss!!

• hillson

Regnet droppar ner från taken
    Ligger stilla och funderar
    Varför finns du inte mera
    Regnet strömmar ner med vinden
    Många tårar trillar ner från kinden
    Kroppen skakar och jag darrar
    Kommer vi av detta att falla?
    Regnet vräker nu ner från skyn
    Gråtna ansikten är ingen vacker syn
    Tänker ändå på dig just som så..
    Du är mitt änglabarn som jag inte
    längre kommer att nå.
    Regnet har nu slutat komma ner
    och mitt änglabarn från himlen
    åter ler.

"Jeanette S.Lindkvist"

Hittade denna dikt och tänkte på lilla tille..

Sitter och tittar in i ett ljus jag tänt i fönstret och tänker på dig Tilleman...

• mipsan

Tände precis en stjärna till den största stjärna jag vet - Tille-killen-

• Grodan111

Kära Tille!

Det är svårt att finna ord för att beskriva hur fin Du är. Men skulle jag säga några ord, så skulle det bli på engelska, "Life want to live". Ditt mod inspirerar till att älska livet i dess allra svåraste stunder. Tille, Du lever vidare inom oss alla. TACK TILLE !!!

Johan

• Pernilla 0516

Godnatt hela familjen. Hoppas ni kan sova lugnt. Godnatt till dig också Tilleman. Du finns i mina tankar hela tiden och hjälper mig att känna tacksamhet inför så mycket. Jag saknar dig massor och hoppas att du har det riktigt bra bland alla de andra änglabarnen. Hoppas att ni hittar på riktigt mycket bus nu när du har ork och kraft. Det är dags för dig att få leka nu. Vi pratar mer i morgon...
    Kram och snusningar från mig. /Pernilla

• Nötkaka
    Godnatt Tille:
    Du finns i mina tankar
Svar på tråden Tilles tråd