• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Katta271

Åh, lilla lilla tappra Tille, nu har du äntligen fått somna in!!!
    Hoppas du har det bra nu med din lilla Bamse-snutt i himlen!
    Har följt denna tråd i månader och gång på gång förundrats över er lilla kämpe som inte velat släppa taget! Nu har han gjort det och vi kommer aldrig att glömma honom!!!

Vi vill bara att ni ska veta att vi tänker på ER och sänder alla styrkekramar som finns!

Kram Katta o Andreas
    Bianca, Alicia och Cornelia

• Jennybates

Är ännu en människa i mängden som bara vill säga nått tröstande, men inte vet vad. Vad kan man säga när den värsta sorgen av alla drabbar en annan medmänniska? Har aldrig varit troende, men jag vet att lilla Tille-vännen har det bra där han är. Han har inte ont längre och han kan följa ert liv med klara ögon nu. Vilken underbar insomning, i en trygg famn med sina kära omkring sig, en filt av kärlek om sin lilla kropp. Varm, trygg, älskad... För alltid, av en hel nation. Sov gott, Tille-lille, och vet att vi älskar dig allihopa. /Jenny

• Mamma T

Sov gott lilla Tille.Vad skönt för dig att slippa all smärta nu.Nu kan du leka med alla dom andra änglarna i himlen och se ner på din familj.Dom kommer nog att känna att du är med dom,även fast du inte är kvar här.
    Tänker mycket på dig och din familj,du har för alltid lämnat djupa spår i mitt hjärta och jag kommer aldrig att glömma dig lilla kämpe!!

Många kramar från mig och min familj.

• Träz
    Lille Tille vännen!
    Hoppas att du har det bra uppe bland molnen!
    Du har nog haft en jättefin dag där,med massa nya ängla-vänner!
    Du kanske har träffat min bror Patrik och min hund Irex där!
    Ni kommer att ha det så kul!!

Du finns och kommer ALLTID att finnas i mitt hjärta!!
    Sov gott lille vän!!

Therese, Nicklas, Liam och Dea...
    Hoppas att ni kan sova inatt, ni har varit underbara, som
    velat dela med er av lille Tille..
    han är verkligen värdlens finaste kille, med dom
    absolut finaste blå ögonen!
    Dom små blå kommer att titta ner på er hela tiden!
    Han kommer inte släppa er en sekund!!

Ni har gjort att man börjat tänka annorlunda, och att
    man ska vara rädd om det man har!
    TACK, för att ni varit så fantastiska!!
    Tänker på Er varje minut!!

God natt och sov gott!
     ♥♥
                Styrkekramar från Therese m familj!
  • n k

Terese & Nicklas!

Alltid när jag har sagt god natt till mina barn, så avslutar vi alltid med att säga:
    -Vi ses i drömmarna! Vart ska vi se?
    Sen är det ett litet utlägg var som är bäst att se.... stranden, skogen, en äng full med blommor...

Jag hoppas av hela mitt hjärta att ni kommer att få träffa Tille i era drömmar, varje natt.... Ta den vackraste platsen ni vet, så ses ni där.

I natt bestämde vi oss, jag & mina barn, att vi skulle ses bland molnen.
    Om vi träffar Tille, så lovar jag att ge honom en omgång med gos, kel & pussar i pannan!

Nu har tårarna fyllt mina ögon... kan inte riktigt få hejd på dom... Det har varit så här hela dagen, till & från! En saknad........tomt!

Han sitter på min hornhinna, min kämpe med de stora blå!

Kramar om er!
    Vi ses kanske i drömmarna....

Nanna & Irma

• roysan

Ha det så underbart där du är lille Tille. Du har rört om i mitt hjärta och även fast jag aldrig träffat dig så har en plats hos mig.Din vackra blåa ögon har slutits. Jag vet att du inte känner någon smärta nu och det är skönt.Har gråtit flera gånger för dig både förut och i dag och kommer att göra mer gånger. Du var en riktig kämpe in i det sista. Tänk att du våga släppa taget.Du ser det var inte farligt. Många pussar och kramar Helena.

Therese,Nicklas,Liam och Dea ha det så bra som det går i detta läge. Ni verkar så starka, jag sörjer med er.

• CORPSBRIDE

Therese och familjen...jag hoppas ni får någon sömn inatt...att ni får vila.Ni finns i mina tankar...Och Tillevännen..vila i frid,du har en hedersplats i mitt hjärta.
    Din vän Elionor.

• jeja66

Även jag har namngett en stjärna på sajten niomanader.se

Terese med familj: Jag hoppas att ni känner att ni har stöd av många av oss även nu efter att Tille har lämnat er. Jag tror vi är många som kommer att fortsätta stötta er. JAG kommer att finnas här för er.

Tänder kvällens ljus för Tille.

.....^?...
    ..../........
    ...(....)?...
    ...,~?~,?...
    ...|.....|?...
    ...|.....|?...
    ...|.....|......
    ...|___|.....
    ..(____)..
    .(_____)..

Kram //Eva och Simon med familj.