• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Bella8

Tittar in för att säga sovgott till familjen och Tille förståss... Har också tänt en stjärna nu på niomånader.se. Den heter TilleTussilago för att vi tänkte på dig, Tille, och på våren som nu är här... Gillar tanken att du kryper runt bland en massa gula tussilago som kittlar dig i näsan...

Sänder ytterligare en vacker dikt inför natten...

If Tears Could Build A Stairway

If tears could build a stairway
    And memories were a lane
    We would walk right up to Heaven
    And bring you back again

No farewell words were spoken
    No time to say goodbye
    You were gone before we knew it
    And only God knows why

Our hearts still ache in sadness
    And secret tears still flow
    What it meant to lose you
    No one will ever know

But know we know you want us
    To mourn for you no more
    To remember all the happy times
    Life still has much in store

Since you?ll never be forgotten
    We pledge to you today
    A hallowed place within our hearts
    Is where you?ll always stay

Author Unknown

Sovgott och sussa sött, med varma kramar från oss/
    Bella & Charlie

• Eija77

Tårarna tycks aldrig ta slut..... känner en stilla sorg. Ingen ska behöva uppleva att förlora ett barn... fast Tille finns ju kvar för Er... Då, Nu och för Alltid!
    Huvudsaken att Tilleman har det bra nu.
    Va i Bergsåker på påskmiddag idag... tänkte nästan svänga av i Granlo för att ge Er en stor stor kram. Tänker på Er så mycket och hoppas allt blir till det bästa för Er.... Ni är värda ALLT det bästa, ni underbara familj.
    Kikar in igen imorgon och ser hur Ni har det.
    Kram och godnatt.

• bits

men lilla gubben...varma kramar till hela familjen

• Jane770908

Vila i frid Tille-man! Har tänt en stjärna och tänkt mycket på dig idag!

En stor kram till familjen och en stor tack till Therese och Nicklas som som gjorde det möjligt att alla vi läsare kunde lära känna Tille och följa med i era liv.

Tänker mycket på er!

Kramar, från tant Jane i Peru.

• Känslosam 66

Igår natt sov jag oroligt vaknade 2 ggr med Tille i tankarna
    Kommer inte ihåg vad jag drömt med utan tvekan så är det om Tille.
    Vill säga God Natt till er och Kramar om er och tänker på er

• Affie

Tände en stjärna för lille Tille, tänker på er. Kramar

• Happy me
    ♥Tände en stjärna, Lilla Tillehjärtat, jag också. ♥
  • vadskajaghetadå

godnatt tille nu slipper du nog smärtan

• Foxy1

Har också tänt en stjärna för Tille Guldklimp på niomånader.se. Tårarna vill inte sluta trilla. Om JAG känner såhär. Hur ska då inte Tilles mamma och familj känna. Jag skulle så förtvivlat gärna vilja kunna göra något för er men inser förstås att det är omöjligt att i någon större mån lindra den sorg man måste känna som förälder när ens barn går bort. Jag har tänt ett ljus på förstukvisten och en stjärna på himlen i alla fall och när min dotter vaknar för nattmålet om några timmar så ska jag krama henne extra hårt och viska de allra vackraste ord i hennes öra om en liten ängel vid namn Tille som gjort hennes mamma till en ännu bättre mamma. En mamma som inser hur lycklig lottad hon är och som alltid ska tänka på alla mammor med änglabarn så fort hon är arg för något hyss dottern gjort. En mamma som fått lite mer perspektiv på föräldraskapet. Tack Tille lille.

Kramizar-En annan bebis mamma

• MiZaZi

Hej igen familjen!Nu har även jag tänt en stjärna till Tille killen./Kram & sov gott allihop

Svar på tråden Tilles tråd