• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • thelif

Therese, Nicklas, Liam, Dea.. Vill bara säga att jag tänker på er..

1000 styrkekramar till er..

• Xarxa

Ännu en stjärna är tänd för dig Tille-lille! Kramar till övriga familjen!

• nusan

Tille du lilla fina ängel, har just tänt en stjärna för dig!

• Emab

Med blandade känslor sitter jag här och hoppas Tille funnit frid, och ni kan släppa honom med ro! Han finns i allas våra hjärtan och har sett till att fjärilsbarn i hela Sverige finner en gnutta ljus!

• Negalia

Sänder en tanke till familjen... o såklart till lille Tille..
    Kramar anso

• Emab

En stjärna till Tille- Tilles evighet...

• BEllens mamma

Tille-mannen, jag ville bara önska dig god natt på ditt nya ställe! Hoppas du ligger i en skön säng med din bamsesnuttefilt och Deas fjäril ovanför dig tillsammans med en massa andra trötta små barn. Kanske kan ni alla där uppe lyssna på Magnus vackra sagor innan ni somnar för natten? Fast efter närmare eftertanke så har ni nog redan somnat in... *ler* Klockan är ju faktiskt snart halv tolv på natten och småkillar och småtjejer sover ju då...

Men låt mig säga så här då istället Tille-prinsen; dröm söta, vackra och rofyllda drömmar om båtar, vänner, snäckor, strandbad och choklad! Och när du och de andra barnen vaknar upp i morgon såkan ni ju göra allt det som ni just drömt om, för i himmelriket får barnen göra vad de vill, visste du det Tille-killen?!

Själv ska jag krypa till kojs nu... har tittat på hockey ikväll Tille, och Färjestad vann! Såg du matchen där uppifrån, eller lyssnade du på någon vacker saga? Nu vet du i alla fall hur det gick... Kanske börjar du spela hockey en dag Tille? Jag har hört att det finns bra ishockeyrinkar i Molnlandet, bland annat Fjärilslaget och Änglateamet, visste du det?

Dunkramar i massor till dig Tille lille... och så skickar jag en massa styrkekramar till dina föräldrar och syskon som behöver dem extra mycket nu i denna stund! Ni är enorma, Therese och Nicklas! Även om ni har haft tid att vänja er som ni säger, så upplever jag ändå ett lugn som förvånar mig. Jag vet inte själv om jag skulle vara så behärskad och saklig om jag hade mist någon av mina flickor... Troligtvis inte faktiskt, så jag är imponerad över er styrka!

Kram, kram, kram och så tar vi som vanligt, en dag, ett ögonblick i sänder...

/Ellens mamma Lotten från Linköping

• Killarna Larsson

Har tänt en stjärna för Tille-prinsen..

Svar på tråden Tilles tråd