• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Grahn

Jag kan inte beskriva i ord den tomhet Ni känner, men alla vi som förlorat ett barn, oavsett orsak eller ålder, känner med Er. Orden jag saknade fann jag i Carola´s sång: "ingen förstår var du blev av, men fast din vagga är en grav, tror jag du fann en öppen dörr som barnen gör. Till rum med änglar att få se, dom lär dig leka, ser dig le, Åh om jag kunde vara med. Det är dig jag älskar... Jag ska aldrig glömma och en dag ska tårar få ge upp för sång. Då ska min tunga få ny kraft att sjunga, att inte ett enda barn fick förgäves liv någon gång...........
    Maria

• illern i mitt liv

God morron familjen , hur mår ni idag?
    kramar om....

• annelie75

Har tänt en stjärna för dig Tille och dina underbara föräldrar...Vi ses i Nangiala...kramar

• Sumimasen

Många kramar till hela familjen. Tänker på er lika mycket nu som innan Tille lämnade er. Styrkekramar till er.
    Madde

• Kollsmitt

Gomorron Tillefamiljen och alla andra förstås!
    Hoppas att ni sovit gott och att ni får en fin dag med mycket sol!
    Tille har inte tid att sova tror jag....tur att han mår bra!

*Kramar om er*

I mina tankar!

/Riika

• Smurflovve

God morgon Therese, vill gärna fortfarande skriva inlägg här morgon och kväll även att Tille inte finns här på Jordelivet längre. Jag hoppas att ni tar det relativt bra, det som jag läst i dagboken. Tänker oehört mycket på er, kan inte sluta titta på Tille om var på framsidan av aftonbladet igår, han var ju så underbart vacker och stark! Men som sagt så är han uppe tillsammans med min pappa och spelar boll nu!
    *kramar till HELA familjen!*

• mamma69

Hoppas ni fått sova bra, tänker på er, många styrkekramar....

• isaacsmams

Tänkte på er det sista jag gjorde innan jag somnade igår kväll och det var er jag tänkte på när jag vaknade i morse. Hoppas ni får en skaplig dag idag.

Styrkekramar till hela er familj

/ Helena

• EmsanPemsan

Godmorgon familjen..
    Hur mår ni?
    tänker på er..
    och vill gärna också forsätta skriva till er här om det går bra..
    hoppas ni får en bra dag
    Tilleman han har det jätte bra där han är..
    ni är helt underbara

massa styrkekramar/Emilie m. familj

• Sussieluskan
    Tille våran rara lille kille
    Liten och spröd, men med stryrka och glöd.

Han kom och enade mödrar och fäder
    vi fann styrka att prata om annat än väder.

En liten hjälte som stal vårt hjärta
    Nu lider han inte, nu slipper han all smärta.

Varenda rad, varenda tanke och ord
    han gjorde vår vardag ljusare på denna jord.

Han är ett bevis på att många är snälla
    och våra hjärtan med kärlek kan välla
    över människor vi inte känner,
    men med många rader och öppna svar så har vi tagit del av Tilles dag.

Tack snälla Tille för att vi fått ta del av ditt liv
    och du har lärt oss att inte vara så naiv

Livet kommer, livet går
    Du har lärt oss livets spår.

Du kommer alltid att finnas i mina tankar lilla Tille-man.
    Du har uträttat mer på dina få månader här än vad många människor gör under en livstid.

Ha det gott lilla vännen och håll din skyddande hand över din familj, vi är många som ser efter de åt tills ni ses igen

Styrkekramar till Tilles familj
Svar på tråden Tilles tråd