• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Hattifnatt

Nicklas och Therese,

Jag hör till dem som tittat in med jämna mellanrum men inte alltid skrivit så mycket - det är svårt att finna orden, och så mycket vackert har skrivits av andra.

Men Tack för att ni har delat med er av Tille. Han har funnit en plats i allas våra hjärtan. Er kärlek till Tille har burit honom hela vägen, omslutit honom, vaggat honom till ro.

Och kärleken mellan er tar aldrig slut, Tille kommer ju aldrig att lämna er, även om ni inte ser honom - nu är det hans tur att omsluta er i sin kärlek, följa er överallt, vara vid er sida resten av livet fast ni inte ser honom.

Ni finns i mina tankar!

Varma kramar
    Hattifnatt

• akl
    ♥♥ Tänder en stjärna för dig, Tille ♥♥
    //mamma till 2 små troll
  • Flutterby

God morgon familjen. Hoppas ni kunnat sova ordentligt i natt. Önskar er allt gott. Ni ska veta att Tille aldrig kommer att bli bortglömd och inte ni heller. Sänder er stora, varma kramar.

• Cingla

God Morgon! Hoppas ni kunnat sova. Har varit och tänt en stjärna. Jag döpte den till Tille Vesterlund*Pojken med de blå ögonen! Hoppas ni tycker om det. Ha en så bra dag ni bara kan. Önskar er allt gott, o många kramar!

• stockholmsjente

Leste i tidningen at Tille har gått bort.....gråter.... Jeg sender mange varme tanker til familien. Tille kommer til å få det fint i himmelen med engle-kompisene.

• sis02

God morgon! Hoppas ni sovit gott i varandras närhet inatt. Jag tänker så mycket på er men har inga ord för vad jag ska skriva. Tittade nyss på de fina fotoshoppade bilderna på Tille, oj vad jag grät. Ta väl hand om varandra. Vi finns här för er så länge ni orkar och vill. Många kramar.

• Nallatalla

God Morgon Familjen!
    Nu är Tille bland änglarna och han slipper lida mer.
    Vi är många som aldrig kommer att glömma Tille eller Er!
    Tilles blå ögon finns förevigt på mångas näthinnor!
    Han var en riktig kämpe lille Tilleman!!

Kram / Nalla med familj

• Dundermamman

Hoppas att ni kunnat sova något inatt,ni måste vara helt utmattade av all trötthet och psykisk påfrestning som ni har levt med ett tag.
    Det måste nog trots allt kännas skönt att veta att lille Tille har sluppit sin plågor och troligtvis sitter på ett moln och vakar över er föräldrar och syskon.
    Med hela mitt hjärta önskar jag att ni kan trots er ofantliga sorg,kan gå vidare och få en fin vår och en skön sommar med varandra, Liam och Dea.

Tack för att ni delat med er av er vardag med ett svårt sjukt barn, det kan inte annat än beröra alla...

• mutgröna

Nu har jag tändt en stjärna för dig!!!

Svar på tråden Tilles tråd