• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • En mor

Godmorgon på er.
    Här är strålande sol idag och jag skall snart gå ut och ta en promenad.
    Jag har liksom svårt att fatta att Tilleman är borta.Fast jag inte känner er alls så är det ni som är i tankarna det första som dyker upp på morgonen.
    Ni skall ha en sådan bra dag som ni kan trots allt.Livet går vidare trots att det ibland ter sig outhärdligt grymt.

• Mia Fia73

Har tänt en stjärna för Tille!
    ("Tillemans egen stjärna" www.niomanader.se).

Nu sitter du på det finaste av moln
    och spanar med dina vackra blå
    ner på de dina.

Kramar // Maria

• egoego

Vi tänker på er idag oxå

Kärlek och värme från Jonas & Vilmer

• buzans

God Morgon familjen Kärlek.
    Hoppas ni fått sova inatt, laddat med mer energi.
    Tänker på er i massor.
    Saknar er lilla Prins Tille.
    Tack för att ni orkar dela med er i er stora sorg
    Jag finns här för er.
    kramar Anna

• Amorella

En stor kram kommer även härifrån Umeå - där det tyvärr spöregnar idag igen. Våren är ännu långt borta... Hoppas ni i alla fall får en vacker vårdag i Sundsvall - det gör nog att allt känns lite ljusare och lite lättare.

• kos

Jag blir så glad !
    När du Therese skriver, att hoppas att vårat nästkommande barn har samma järnvilja.
    för jag vet att när nästkommandebarn kommer HAN/HON att få den bästa ,kärleksfulla familjen=)

Många varma kramar till er..

• Hemma hos oss

Nu finns det en till tänd stjärna till er lille gosse. Jag tänker på er.

• Memo

Tänker på er, läste din dagbok och måste bara få säga att gråten är en av dom bästa sätten att få tröst på, så det är nog bra att gråta mycket.
    Tänker mycket på er lillprins, han har det nog bra där uppe. Någonstans vet jag att han sitter där och vakar över er familj.

Kram på er

• SaraMara

Jag träffade aldrig Tille
    men jag känner sorg
    och det känns så tomt.

Hur ska ni då inte sörja?
    Hur stor tomhet känner då inte ni?
    Ni som födde honom,
    ni som skötte honom,
    ni som höll honom
    och kände honom så väl?

Jag kan bara ana er smärta och bara den lilla aningen gör så ont.

Tänder ett ljus idag för er lille Tille.

Svar på tråden Tilles tråd