• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Desse

Hej på er fam vesterlund !!!

Tänkte bara denna vackra vårdag skicka er en famn full med varma kärleksfulla kramar och hoppas att ni har sovit gott!!! Det är klart du ska grina när du läser alla dikter. De handlar ju om er underbare son, jag sitter med tårarna i ögonen när jag läser dem så vad ska inte ni göra???
    Tänker på er mycket i denna tid, det kommer att vara tomt och ledsamt ett tag framöver men sakta sakta kommer ljuset, men låt det ta tid. Tille tog sin tid på sig, nu är det er tur att låta tiden läka !!
    Kramar Desse

• Lilltävan

Jag och Isaac har nu tänt en stjärna för dig Tille!
    Hoppas att du fått frid & att färden gick bra.

Tack Therese & Nicklas för att ni delat med er av tankar och känslor under denna tid. Jag har följt er de sista veckorna och är helt förundrad över hur starka ni är... Ta nu hand om varann och gå ännu starkare ur det här...

Kramar

Anna , mamma till Isaac
  • Mandi74

God Morgon Familjen!! Hoppas att ni kunnat sova i natt. Ni ska veta att ni är i våra tankar hela tiden. Önska jag kunde lätta er börda bara lite, då skukke jag gjort det.

Hoppas ni får en bra dag tillsammans.

Kram

• IrmelinFraNorge

Titter inn og ønsker dere en fin dag. Tenker på dere. Kram Irmelin

• mollanmus

God morgon familjen. Tänker på er
    kram fia

• cilis

God morgon familjen. Tänker så myckert på er, ni är så tappra.
    Hoppas att ni får en bra dag.

• anne b

Jeg har også tent en stjerne for Tille
    " Tilles stjerne, den lille store mannen".
    Ønsker dere en fin dag.
    Anne-Britt

• Berkemo

Kikar in och säger god morgon. Lycka till med allt i dag. Du verkar så lugn, jag beundrar dig verkligen. Det verkar inte vara de allra roligaste sakerna att göra i dag, men det måste ju göras. Hoppas att ni hinner ut och njuta av vårsolen oxå! Hur mår Liam? Har han tagit det bra!? Hej så länge.

• maxmille

Tänker på er, hoppas ni får en fin dag!

Svar på tråden Tilles tråd