• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • gurlie
    Jag har skrivit till er flera gånger och följt er resa under en ganska lång tid. Jag har skrivit förr att Tilles öde har berört mig mycket. Och det har det verkligen. Jag har kramat min son så mycket på sistone. Jag har tänkt på Tille och sedan sett på min son och blivit varm av att jag har min son hos mig. Jag har gråtit då jag tänkt tanken att förlora honom. Bara tanken på det gör mig förtvivlad. Hur måste inte ni ha känt er från det att ni fick beskedet om hans tillstånd. Jag kan aldrig förstå det.

Massa vårkramar från Lovisa och Frode.

Jag tror verkligen att Tille kommer finnas hos er på ett eller annat sätt.
    Om ni får ett till barn så tror jag att ni kommer känna stora likheter med Tille. Kanske finns han där då....
  • lamagirl

Kom nyss hem
    oh fick reda på
    att lilla Tilleman
    äntligen har fått
    somna in...Sovgott
    lilla killen
    kramar om hela
    familjen.
    mina tankar finns
    med er..Kramar kram

(¯`·´¯)(&mac r;`·´¯)
    ... (¯`·´¯)· .·´
    (¯`·´¯)&acut e;(¯`·´¯)
    ` · .·´.... `· .·´
    .....^....
    ..../.....
    ...(....)...
    ...,~~,...
    ...|.....|...
    ...|.....|...
    ...|.....|...
    ...|___|...
    ..(____)..
    .(_____).
    eva-lena mamma
    till ängel Michaela
    och 3 Jordbarn

• Clown

Åh nej, jag hoppas verkligen att dagboken från gamla FL är sparad någonstans, så inte allt gått förlorat.. Har du sparat det någonstans Therese? Det ska ju ges ut på bok å allt!

Varma kramar/ Charlotte

• lightswillguideyouhome

tille, glöm inte, även de små stjärnorna lyser i mörkret.

• Vips

Hej på er! Hoppas allt är ok.

Vilken tidning kommer annonsen att komma i?
    Och vad är det för bok som dagboken ska komma i?

Kramar/Annika

• LOTTA N

Hej Therese.

Hoppas att det går bra att vara ensam hemma en stund, det kommer säkert att kännas tomt och tystnaden kommer att göra sig påmind på ett alldeles speciellt sätt. Tankarna kommer säkert att börja fara fram och tillbaka men det fixar du det är jag helt säker på.

Kramar/Lotta.

• Mickan 81

Tänker mycket på er Therese.
    Kan inte ens föreställa mig hur tomheten kan kännas. Jag är så lessen för både er och Tilles skull.
    Men jag är så säker på att Tille just nu leker med sina ängla kommpisa, solen skiner på honom och han äter massa glass.
    Ta han om er nu. Vi sörjer med er.
    Jätte många kramar från oss.

• jessapessa

De minsta stjärnorna, är dem som lyser starkast

• marialemon

Inatt så låg jag och funderade på hur ni klarat av allt detta? Jag hade för första gången varit in och kikat på bildgalleriet och sett bilder på Tille från det han föddes. Lillprinsen. Tårarna fullkomligt forsade efter kinderna.
    Tankarna bara snurrade, hur in i hela friden kan man hantera att få ett sånt besked som ni fick? Att få veta att ens älskade unge ska dö ifrån en snart?
    Ja ni har gjort stordåd och det var kanske någon mening att just Ni fick bli Tilles föräldrar.
    Jag är helt övertygad att Tille aldrig kunnat haft det bättre än han haft hos Er. Beundrar er så för er styrka och kraft och för att ni delat med er till så många av ert liv med er underbara lilla prins.

Vi har idag tänt stjärnan Lilla Tilleman på niomånader.se.

Stor kram från Maria, Per, Irmelin och Elis

• Laurencia

Det är så skönt att läsa din dagbok Therese. Det känns som ni trots allt mår bra och att ert liv går vidare, med Tille i minnet. Skönt att ni har så många nära och kära som tar hand om er. Prins Tille med de vackra blå ögonen och hans tappra föräldrar och syskon finns för alltid i mitt hjärta.  Kram Maria

Idas mamma!
Svar på tråden Tilles tråd