• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • 5 barn Waldenryd

Hej Therese och Nicklas.

Ja nu har er lilla prins fått somna in och slippa ha ont. HAn visste att han hade er kärlek och att den var så stor.
    Han har fått många människor att tänka och hans blå vackra ögon har man fest sig vid.
    Han har fått så många människor att festa sig vi er historia och jag kommer aldrig att glömma honom och hans vackra ansikte.

Jag vill bara säga tack att vi har fått vara med er och föja er tid.

JAg och min familj kommer aldrig att glömma er och er styrak och framförallt Lille Tille som har fängslat oss totalt.

Nu vet vi alla att han har det bra och slipper den elaka sjukdommen. JAg vet inte hur många tårar jag har fält för Tille och er men många är det och nu hoppas jag att ni kommer få ett bra minne av Tille för det har vi fast vi inte känner er.
    JAg vill bara sicka massa kramar till er.

Kram

Therese med familj

• NYC2

Beklagar djupt er stora förlust. Starkaste känslan just nu är dock att Tille har det bra. Tille är nu den godaste, tryggaste och vackraste ängel där uppe. Han kom med ett budskap om kärlek och lyckades tillsammans med sin familj sprida det på ett fantastiskt sätt.

Kramar

• Jangle

Tille, Tack för den tid vi fick vara med dig!
    även om det har varit via din mammas trådar här på FL
    Therese och Niklas Tack för allt som ni har delat med er av till till oss
    sänder massa kramar till er alla
    Jeanette Anglebjer med familj

Tille sov så gott!

• Mamma åt Issa

Beklagar sorgen för er familjen,men tänker på Tille o e glad för att hans lidande e slut...

Han var verkligen ett litet mirakel...så gullig o söt o tänk vilken vilja att kämppa...om man sj skulle ha en sån kämpparglöd skulle man komma långt här i världen...

Han sitter säkert på ett rosa moln o tittar ner på oss här i denna kalla grymma värld o vakar över er...hans familj

Jag hoppas att ni får en bra kväll o att sorgen inte blir för tung !

Kram: Familjen Nylund Österbotten

• isablo

Ååh, vad jag saknar lille Tille!

Knepigt, har ju inte ens träffat honom..

Jag blev så glad varje dag jag gick in i din dagbok
    och läste, han var så stark, en riktig kämpe..

Den kvällen jag läste att han somnat in så
    grät jag massor..

Eran lilla sötis är väldigt speciell han.. =)

Han kommer alltid ha en plats i mitt hjärta!

Många styrkekramar från oss

• MiZaZi

Hej Therese m.familj.Vilken styrka ni har.Var inne på niomånader.se igår och tände en stjärna till "Tille-killen".Tittar in lite senare.Sänder styrka,ljus & kärlek till er./Kram Mia i Halmstad

• astrid33

Har tänt en stjärna för dig älskade Tille!

• Isabel04

Ännu en stjärna lyser till Tilles minne, "Kämparnas Konung Tille".

Tack för att Du genom Din mamma givit oss alla möjligheten att bli bättre människor!

Kramar till Dig i Din himmel!

Jessica & Tilde

• mymlis

Therese och Niklas, jag beklagar djupt!

Sov i frid Tille! Du har berör en massa människor.

*kram*

mymlis

Svar på tråden Tilles tråd